۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۳۵۰
امام جمعه گرگان:

سفر رهبر انقلاب به استان‌ها بازتاب و تأثیرگذاری بین المللی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با مهم ارزیابی کردن سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی گفت: بازتاب سفر رهبری و سخنرانی های ایشان تنها محدود به داخل کشور نخواهد بود به یقین ابعاد بین المللی نیز دارد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، استقبال گسترده و بی نظیر مردم از رهبر انقلاب را نشان از ارتباط قوی مردم با رهبر انقلاب دانست.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری هر سال و یا هر دو سال یک بار سفری چند روزه به یکی از استان های کشور دارند، افزود: سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب تأثیر بسیار مهمی در مسائل جهانی خواهد داشت.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سفر مقام معظم رهبری به استان ها به یقین برکات فراوانی برای مردم آن استان خواهد داشت، بیان داشت: دنیا بار دیگر متوجه شد که علاقه مردم به رهبری انقلاب یک علاقه درونی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های مختلف دشمن علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این تحریم ها از ابتدای انقلاب بوده و تنها نوع و میزان آن تغییر کرده است، اما به فرموده رهبر انقلاب، حرکت کلی کشور به سوی صعود و پیشرفت است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان شمالی درباره مسأله گرانی و بیکاری گفت: مقام معظم رهبری نیز راه حل این مسأله را در تولید دانستند، تولید می تواند هم مسأله گرانی و هم بیکاری جوانان را حل کند.

 

وی تأکید کرد: ملت ما ملت خوبی است، باید قدر این ملت را دانست و مشکلات آنان را هر چه زودتر حل کرد، مسؤولان باید با سرعت بیشتری به مشکلات مردم بپردازند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 23 مهرماه، روز استاندارد گفت: استاندارد از غرب وارد دنیای مسلمانان نشده است، خداوند خود پایه گذار استاندارد بوده است.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: استاندارد به سود همه است، رعایت ضوابط و مقررات و داده های علمی هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده است.

 

وی اذعان داشت: مردم با مراقبت و هوشیاری می توانند به این موضوع کمک کنند، باید مراقب باشند تا محصولی نخرند که علامت استاندارد نداشته باشد.

 

آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: خداوند استاندارد را در همه موارد رعایت کرده است و هیچ یک از مصنوعات خداوند را پیدا نمی کنیم که عیب داشته باشد، ما مسلمانان نیز نباید مصنوعات معیوب بسازیم.

 

وی در ادامه گفت: ماه ذی الحجه ماه حج در پیش است، از خدا می خواهیم تا به مسلمانان توفیق دهد تا حج ابراهیمی را به خصوص امسال که به پیامبر اسلام توهین شده است و خون مسلمانان جهلان را به جوش آورده است را به درستی و با صلابت به جای بیاورند.

 

خطیب جمعه گرگان در خطبه اول این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه گرگان، با اشاره به خطبه 137 نهج البلاغه یادآور شد: برخی فکر می کنند حوادث تاریخی مربوط به گذشته است و مطرح شدن آن در جامعه اسلامی امروز فایده ای ندارد و موجب اختلاف است.

 

وی ادامه داد: حقایق تاریخی هیچ گاه پشت پرده نمی ماند حتی اگر دست‌هایی بخواهد که آنها را مخفی نگه دارد؛ از این رو مطرح کردن این حوادث باعث می شود مورد بررسی قرار گیرند و در اثر تحقیق می­توان این دست های پشت پرده را شناخت./950/پ202/س
 

ارسال نظرات