۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۰۱۳

تندیس هنری «وحدت و بیداری اسلامی» در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ تندیس هنری «وحدت و بیداری اسلامی » به منظور حمایت و دفاع از ملت های مسلمان و آزادی خواه در شهرکرد رونمایی شد.
بيداري اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الله شیروانی، رییس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری از رونمایی تندیس «وحدت و بیداری اسلامی » در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد خبر داد و گفت: این تندیس اثر محمد علی سورانی از هنرمندان برجسته چهارمحال و بختیاری است.

شیروانی با بیان این که هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همیشه پیشگام بوده اند‎، افزود: تندیس هنری «وحدت و بیداری اسلامی» با نگاهی جامع، وحدت مسلمانان، قدس و بیداری اسلامی را برای مخاطبان به نمایش می گذارد‏.

این مقام مسؤول با تأکید  بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلامی یادآور شد: بدون وقوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران و ندای قدسی امام خمینی(ره) است که بر مسؤولان فرهنگی ملزم است که این بهار اسلامی در کشورهای منطقه را حمایت و از فتنه گران این عرصه اعلام برائت کنند.

شیروانی از برگزاری نمایشگاه متن و تصویر از سران جنایتکار رژیم صهیونیستی با عنوان «مرگ دیکتاتور» خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل 12 اثر متن و تصویر شاخص با موضوع شخصیت ها و جریان های صهیونیستی یهودی است.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بیشتر در نظر دارد دیکتاتورهای به ظاهر قهرمان یهودی از جریان های فراماسونری، جریان رسانه ای رابرت مورداک، پروتکل دانشمندان یهودی و پیشگوهای فرانسیس فوکویاما را به چالش بکشاند و جوانان را از جنایت ها و دروغ پردازی های آنان آگاه سازد.

این مسؤول فرهنگی در بخش پایانی سخنانش با ابراز امیدواری از پیروزی قطعی ملت مظلوم بحرین و فلسطین در برابر حکومت های ظالم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی ابراز داشت: با توجه به این که مردم کشورهای اسلامی از ظلم ستیزی حکام فاسق خود خسته شده اند این بیداری اسلامی بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های سیاسی و مبارزاتی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای جوانان منطقه است./9461/د101/س

 

ارسال نظرات