۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۷۰۷
آیت الله نورمفیدی:

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای دور زدن تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان همچنین به تلاش دشمنان برای فشار در عرصه اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: این توطئه جدید دشمنان نیز با تبعیت از رهنمودهای رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی با شکست روبه‌رو خواهد شد.
آيت الله نورمفيدي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان در گرگان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت: یکی از تعابیر پیامبر اکرم (ص) از ماه رمضان این است که ماه مبارک رمضان، بهار فقرا است چراکه به فقرا و نیازمندان در این ماه توجه بیشتری می شود.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که در ماه مبارک رمضان نیازهای معنوی انسان برطرف می شود، افزود: این ماه با عظمت را می توان ماه بهار معنوی نام نهاد چون اگر نیازهای معنوی انسان برآورده نشود، مرده است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ماه مبارک رمضان بازگو کننده بسیاری از مسائل و حقایق در زندگی انسان است و آثار و برکات این ماه نشان دهنده این واقعیت ها است، تصریح کرد: در ماه میهمانی خداوند بر سر سفره میزبان هیچ نشانی از رنگ و بوی غذاهای مختلف وجود ندارد، بلکه برکت و آثار این سفره ترک هوای نفس است و غلبه بر نفس اماره می تواند انسان را به مقام قرب الهی برساند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که فضیلت ماه مبارک رمضان با هیچ یک از ماه های دیگر قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: وجود شب های با عظمت قدر، منزلت و جایگاه این ماه پر فیض را دو چندان کرده است و در این شب ها بسیاری از بزرگان با نیت خالص و تا صبح به صورت شب زنده داری به مناجات و راز و نیاز به خداوند متعال می پردازند که نشان از جایگاه آن دارد.

 

امام جمعه گرگان در ادامه گفت: در این ماه نه تنها قرآن کریم بلکه کتاب های دیگر ادیان نیز نازل شده و این خود از نشانه های بارز برکت و آثار این ماه چه در روزها و چه در شبهای آن دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان حسن خلق و خدمت به مردم اجر و ثواب بیشتری دارد، خطاب به مسؤولان یادآور شد: اداراتی که مورد مراجعه مردم هستند برای این که کارکنان آنها از معنویت این ماه مبارک بهره مند شوند و روزه های خود را روزه خاص کنند باید با حسن خلق، رفتار، گفتار و برخورد خوب و شایسته با مردم روزه های خود را کامل کنند و در واقع ماه مبارک رمضان باید یک تفاوتی با ماه های دیگر سال داشته باشد.

 

آیت الله نورمفیدی، خدمت به مردم را یک رسالت مهم در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که مردم ولی نعمتان انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مدیران باید از فرصتی که در اختیار آن قرار داده شده در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم بهره گیرند.

 

امام جمعه گرگان همچنین به تلاش بیش از سی ساله نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که همه توطئه های نظام سلطه علیه کشورمان با صلابت و ایستادگی ملت ایران اسلامی بی نتیجه ماند، بیان داشت: وحدت، همدلی و تبعیت از رهبری انقلاب مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران علیه دشمنان بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که در شرایط کنونی نیز آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشند، بیان داشت: تنها در سایه وحدت و تبعیت از معظم له می توانیم کشور را در مسیر اقتدار و پیشرفت هدایت کنیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را هدف اصلی دشمن در نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکنند.

 

امام جمعه گرگان همچنین به تلاش دشمنان برای فشار در عرصه اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: این توطئه جدید دشمنان نیز با تبعیت از رهنمودهای رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی با شکست روبه رو خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان  در بخش پایانی سخنان خود به بیان اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه اقتصادی کشور پرداخت و گفت: آموزش های فنی با سلایق جوان و نیازهای جامعه باید منطبق باشد و بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی در خانواده ها تأکید کرد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات