۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۰۱۸۹
از سوی آیت‌الله مصباح یزدی؛

پایگاه اینترنتی افق اندیشه راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ «افق اندیشه» پایگاه اینترنتی مدیریت آموزش‌های آزاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، از سوی آیت‌الله مصباح یزدی افتتاح شد.
پايگاه اينترنتي افق انديشه


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سعید باغستانی، مدیر آموزش‌های آزاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به افتتاح پایگاه اینترنتی «افق اندیشه» از سوی آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه اینترنتی «افق اندیشه» به عنوان پایگاه اینترنتی مدیریت آموزش‌های آزاد تلاشی در جهت ایجاد محیطی علمی و روزآمد برای حضور صمیمانه اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و نخبگان در حوزه‌های گوناگون علوم انسانی است.

مدیر آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: این پایگاه اینترنتی با هدف پاسخگویی به نیازهای فکری و بالا بردن سطح آگاهی و توانمندی مخاطبانی که می‌خواهند با تلاش و کوشش خود، زمینه‌ساز تحولی شگرف در جامعه اسلامی بر اساس مبانی عمیق دینی باشند، راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام باغستانی به دیگر اهداف ایجاد پایگاه اینترنتی افق اندیشه اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط مستمر و سازنده با دانشجویان، اساتید، فرهنگیان و شرکت‌کنندگان در دوره‌های مختلف آموزش آزاد در سطوح مختلف و ایجاد پل ارتباطی بین اساتید آموزش های آزاد با افراد شرکت‌کننده و توسعه و تعمیق آگاهی، معرفت دینی و اخلاقی را از جمله اهداف راه‌اندازی پایگاه اینترنتی افق است.

وی رویکرد اصلی در توسعه و تعمیق آگاهی دینی از طرق آموزش‌های آزاد را توجه به جدیدترین مباحث مطروحه در حوزه دین و اندیشه اسلامی، چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی عنوان کرد و افزود: هدف دیگر از راه‌اندازی پایگاه اینترنتی«افق اندیشه» پاسخگویی به پرسش‌های گوناگون مخاطبین در حوزه‌های مختلف علوم انسانی مبتنی بر اندیشه دینی و در راستای طرح‌های آموزش آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از پایگاه اینترنتی افق اندیشه به نشانی اینترنتی www.ofogheandishe.ir  مراجعه کنند./907/د102/ن

ارسال نظرات