۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۲۸۳
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

گفتمان امام به گفتمان غالب در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، الگو قرار دادن افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) را نجات بخش توصیف کرد و گفت: حرکت در مسیری که امام راحل برای ملت های آزاده و مسلمان ترسیم کردند آنها را به سعادت و تعالی حقیقی خواهد رساند.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان


حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: پایداری، تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر حضرت امام (ره) در طول بیش از سه دهه، میراث گرانبهایی برای مسلمانان و شیفتگان وی بر جای گذارده است.

وی با بیان این که هر لحظه از زندگی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه بشریت است، افزود: امام راحل در دوران زندگی پر برکت خود همواره تأمل و تدبیر در تصمیم گیری ها، سعه صدر در برابر مخالفان، صراحت گفتار و مشورت با اهل نظر را مورد توجه قرار می دادند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امام راحل را بزرگ مرد تاریخ معاصر معرفی کرد و با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب با رهبری یک نهضت عظیم اسلامی در منطقه همه دنیا را مجذوب خود کرد بیان داشت: ایشان عشق الهی را بار دیگر در دل های مردم ایران احیا کردند.

حجت الاسلام اشجری امام خمینی (ره) را احیاگر اندیشه های اسلامی دانست و تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با پیروزی نهضت اسلامی توانستند احکام ناب دینی را که به دلیل سیاست های فریبکارانه غرب در کشور به فراموشی سپرده شده بود دوباره احیا کنند و به صحنه زندگی مردم بازگردانند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امام راحل اندیشه های متعالی خود را با شیوه ای مناسب به همه ملت های دنیا نشان داد، خاطرنشان کرد: امروز گفتمان ایشان به عنوان یک گفتمان غالب در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام اشجری الگو قرار دادن افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) را نجات بخش توصیف کرد و گفت: حرکت در مسیری که امام راحل برای ملت های آزاده و مسلمان ترسیم کردند آنها را به سعادت و تعالی حقیقی خواهد رساند.

وی با اشاره به دشمنان نظام اسلامی که تا قبل از پیروزی انقلاب تلاش کردند تا دین را به اموری شخصی تبدیل کنند گفت: امام راحل با رهبری انقلاب اسلامی توانستند همه احکام ناب اسلامی را در بخش های مختلف کشور جاری کنند.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور روحانیت اصیل و ملتی آگاه و هوشیار صورت گرفت، همه دنیا را مبهوت خود کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای همه ملت های دنیا قرار گرفته است و این به برکت چند دهه تلاش امام راحل است.

وی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعتماد به نفس و خودباوری را برای ملت ایران به خصوص نسل جوان به ارمغان آورد گفت: امام خمینی(ره) با اتکا به ارزش های دینی نسل وامانده و پژمرده را به نسلی شاداب، ایثارگر و شهادت طلب تبدیل کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بیداری اسلامی در خاورمیانه را برگرفته از اندیشه های متعالی امام راحل دانست و گفت: ملت های مسلمان و آزاده منطقه با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی و افکار بلند بنیانگذار کبیر انقلاب بر علیه حکام جور منطقه قیام کردند.

وی با بیان این که ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ه) در استان راه‌اندازی شده است، افزود: دستگاه‌های فرهنگی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های پاسداشت این ایام تلاش کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات