۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۶۲۶
راهیان نور (55) آیت الله مقتدایی:

ما دفاع از خاک جمهوری اسلامی را دفاع از اسلام می دانیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور در جمع کاروان های راهیان نور تصریح کرد: ما این جنگ تحمیلی و حضور جوانان و نوجوانان در دفاع از خاک جمهوری اسلامی را دفاع از کل اسلام می دانیم.
سخنراني آيت الله مقتدايي در جمع کاروان هاي راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، روز گذشته در جمع کاروان های راهیان نور پادگان محمودوند اهواز، با اشاره به جنگ ناعادلانه و ناجوانمردانه دشمن با جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما این جنگ تحمیلی و حضور جوانان و نوجوانان در دفاع از خاک جمهوری اسلامی را دفاع از کل اسلام می دانیم.

وی با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) مبنی بر این که «اگر جمهوری اسلامی ساقط شود اسلام برای دویست سال به عقب می افتد»، افزود: بی تردید تحمیل 8 سال جنگ علیه یک انقلاب اسلامی تازه پیروز شده، جز با هدف از بین بردن اسلام ناب محمدی، هیچ چیز دیگری نبود.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن از تمامی نیروی جمهوری اسلامی در آن زمان با خبر بود، ابراز داشت: آنها همه جوانب را در نظر گرفته بودند به جز ایمان و اراده قوی ملت سرافراز ایران اسلامی، رزمندگان با این روحیه که اگر کشتیم، دشمن اسلام نابود و اگر هم کشته شویم در راه اسلام شهید و بهشتی هستیم، به صحنه نبرد می رفتند.

آیت الله مقتدایی در بخش دیگری از سخنانش، با بیان این که شهدای دفاع مقدس همانند اصحاب امام حسین(ع) هستند، عنوان کرد: رزمندگان در شب عملیات همانند شب عاشورا شاد و خوشحال بودند چرا که با امید رهسپاری به سوی بهشت ابدی به جبهه های جنگ می آمدند.

جنگ تحمیلی نظام دفاعی جمهوری اسلامی را ساخت

وی در ادامه با توصیه های به جوانان و نوجوانان حاضر در این مراسم، تصریح کرد: جوانان ما باید بدانند با چه عشقی، جمهوری اسلامی برقرار است، جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را ساخت و در آن نظام دفاعی ما نظم گرفت و تزریق بسیج مردمی به آن روح داد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تأکید بر الگوگیری بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان ساخت: پس از گذشت سه دهه امروزه تأثیرهای جمهوری اسلامی بر جهان به وضوح قابل مشاهده است.

آیت الله مقتدایی در پایان با تأکید بر حفظ روحیه و آرمان های شهدای اسلام در متن جامعه، بیان داشت: ان شاء لله همانطور که ابر قدرت شوروی سقوط کرد، ابر قدرت، آمریکا هم سقوط کند و محو گردد./9463/پ202/ج
ارسال نظرات