۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۲۰۳
مسؤول شورای هماهنگی قزوین:

انقلاب ملت ایران اسلام ناب را به عنوان قدرتی تعیین کننده در دنیا مطرح کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با گرامیداشت ایام پیروی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در دنیا مطرح کرد.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قابل، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در حاشیه برنامه های نخستین روز از دهه مبارک فجر که در مرکز استان برگزار شد، دهه فجر را یادآور اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر حکومت کفر و استبداد دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با رهبری امام راحل توانستند حکومت پهلوی را برای همیشه تاریخ نابود کنند.

وی با بیان این که بزرگداشت دهه فجر زوایا و اتفاقات عظیم انقلاب اسلامی ایران را به مردم دنیا نشان داده و این زوایا را بیش از پیش برای جهانیان آشکار می سازد، افزود: همه مسؤولان و کارگزاران جامعه اسلامی وظیفه دارند در این دهه مبارک به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بپردازند.

حجت الاسلام قابل، انقلاب اسلامی را حادثه عظیم تاریخ معرفی کرد و با بیان این که این انقلاب شکوهمند همه معادلات سیاسی و تقسیم استعماری جهان را برهم زد، ادامه داد: نهضت عظیم اسلامی قویترین رژیم وابسته به آمریکا که از حمایت رژیم‌های قدرتمند جهان برخوردار بود را ریشه کن کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در دنیا مطرح کرد، گفت: این انقلاب زمینه وحدت کشورهای اسلامی را فراهم و موجی از وحشت و اضطراب را در دل‌های جهانخواران و ستمکاران به وجود آورد.

وی با بیان این که22 بهمن ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است، گفت: این روز عظیم به عنوان یک روز تاریخی و ماندگار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره گرامی داشته خواهد شد.

حجت الاسلام قابل در بخش دیگری از سخنان خود، رسالت برنامه‌های دهه فجر را انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل جدید دانست و افزود: با توجه به تقارن این ایام با هفته وحدت و ماه ربیع الاول تلاش می شود برنامه های امسال با نشاط خاصی برگزار شود.

وی با بیان این که دشمن سعی می‌کند نگذارد ایران اسلامی ما به الگوی ملل اسلامی تبدیل شود، افزود: الگو شدن ایران برای ملت‌های آزادیخواه دیگر به ضرر استکبار است، چون حیات آنها را به خطر می‌اندازد.

رییس ستاد دهه فجر قزوین در ادامه سخنان خود گفت: امسال 150 مسجد در استان داوطلب برگزاری برنامه ها و مراسم مربوط به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند که یکصد مورد آنها در شهرها و سایر در روستاها قرار دارند./950/پ202/س
ارسال نظرات