۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۱۸۵

برگزاری دوره شیعه‌شناسی در حوزه علمیه خواهران تهران

خبرگزاری رسا ـ دوره شیعه شناسی ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه کوثر تهران برگزار می شود.
طلاب خواهر
خدیجه جلالی، مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره های آموزشی فوق برنامه این حوزه علمیه ویژه طلاب خواهر خبر داد.

وی گفت: یکی از دوره هایی که در این حوزه علمیه خواهران برگزار می شود، دوره شیعه شناسی است که با هدف ترویج عقائد حقه و آشنایی با مبانی و مستندات تشیع برگزار می شود.

جلالی ابراز افزود: این دوره که مختص شناسایی پیشینه شیعه در زمان پیامبر‌(ص) است از سوی استاد دزفولی‌ در دوازده جلسه برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: دوره دیگری که ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه کوثر تهران برگزار می شود،‌ آموزش فن مناظره و اصول پاسخگویی به سؤالات و شبهات است که تا کنون سه دوره چهار ساعته در این باره برگزار شده و دوره چهارم این مباحث در نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر تهران تصریح کرد: مسابقات وبلاگ نویسی به مناسبت مختلف برای طلاب خواهر این حوزه علمیه برگزار شده است که موضوعات مسابقات اخیر در زمینه های تحکیم بنیان خانواده، حریم عفاف و حجاب و دفاع مقدس بوده و طبق برنامه ریزی های انجام شده این مسابقات در مناسبت های مختلف سال ویژه طلاب خواهر برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دوره‌های فوق برنامه یادشده و همچنین دوره‌های فن ترجمه زبان‌های عربی و انگلیسی که در این حوزه علمیه برگزار می شود با رویکرد تبلیغی بوده و برای تقویت بنیه علمیه و توانمدی‌های مبلغان صورت می‌گیرد./956/پ202/س

ارسال نظرات