۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۲۹۲

برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم ویژه طلاب خواهر اردبیل

خبرگزاری رسا ـ مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل از برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم در حوزه علمیه خواهران اردبیل خبر داد.
حوز علميه خواهران
نهضت حورزاده، مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن کریم وی‍ژه خواهران طلبه شهر اردبیل در حال برگزاری است.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را عامل مهمی در افزایش بینش و بصیرت دینی مردم دانست و بر لزوم توسعه این طرح در مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: قرآن مایه سعادت و تعالی بشریت است، از این رو آشنایی نسل آینده ساز نظام با مفاهیم جامع قرآنی ضرورتی مهم به نظر می رسد.

حورزاده گفت: اجرای طرح آموزشی حفظ قرآن می‌تواند در افزایش ضریب موفقیت تحصیلی دانش آموزان، طلاب و دانشجویان مؤثر باشد که در این راستا با تدریس مربیان برجسته و حافظ قرآن دوره آموزشی حفظ قرآن کریم در حوزه علمیه الزهرا‌(س) اردبیل برگزار می شود.

مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل ادامه داد: طلاب شرکت‌کننده در این دوره پس از دوره ‌آموزشی‌‌، در آزمون پایانی شرکت و پس از کسب امتیازات لازم، گواهی‌نامه حفظ قرآن از سوی مرکز به برگزیدگان اعطا می‌شود.

گفتنی است، این طرح در طول سال‌تحصیلی در حوزه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات