۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۰۰۵
امام جمعه اروندکنار:

مسؤولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بستر‌سازی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار، با تأکید بر بستر سازی مسؤولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: بستر‌سازی برای ‌مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید محور فعالیت‌ها و اقدامات دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه اروندکنار، روز گشذته در جلسه شورای اداری اروندکنار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل فداکاری و ایثارگری های شهدا و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی بر تقویت مشارکت عمومی برای حضور در انتخابات تأکید کرد و گفت: وحدت همواره باعث از بین رفتن فتنه فتنه گران و منافقان داخلی و خارجی نظام خواهد شد. انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و پشتوانه امنیت کشور و تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است.

امام جمعه اروندکنار در بیان داشت: بستر‌سازی برای ‌مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید محور فعالیت‌ها و اقدامات دست‌اندرکاران انتخابات در اروندکنار باشد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه لطیف حیایی اهوازی ، اظهار داشت: حضور در انتخابات باعث تقویت پشتوانه انقلاب اسلامی در برابر ترفندهای استکبار است.حضور عظیم ملت قهرمان ایران ‌در صحنه انتخابات ‌موجب تقویت پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی است.

بخشدار اروندکنار، با اشاره به اقدام ها و تلاش های شایان دولت هم و دهم، اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای رشد و توسعه کشور تلاشی بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر داشته و هر روز شاهد خدمات بیشتر و بهتری هستیم.

وی گفت: محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاهای دوردست از مهم‌ترین خدمات دولت است که به خصوص در بخش مرزی اروندکنار که آخرین نطقه مرزی کشور است نیز اقدامات مهمی در مناطق دور دست صورت گرفته است.

این مقام مسؤول تأکید کرد: مسؤولان و افرادی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا می شوند باید پاسدار خون شهیدان بوده و با رعایت قوانین مرتبط با انتخابات وفاداری و ارادت خود به نظام و مردم را نشان دهند./9465/پ203/ص
ارسال نظرات