۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۰۴۹
معاون سیاسی وزیر کشور:

نظام سرمایه‌داری توان مقابله با اراده ملت‌ها را ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی وزیر کشور در گردهمایی مجریان انتخابات شمال غرب کشور گفت: امروز شاهد انقلاب 99 درصدی مردم علیه اقلیت یک درصدی در غرب هستیم.
جنبش وال استريت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدصولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور، امروز در گردهمایی توجیهی آموزشی مجریان انتخابات سه استان شمال غرب کشور، با اشاره به روند بیداری اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی در 32 سال گذشته نگران چنین حرکت های عدالت خواهی و اسلام گرایانه مردم منطقه است، از این رو به دنبال براندازی نظام اسلامی در ایران بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران نه تنها در خاورمیانه و شمال آفریقا، بلکه به قلب اروپا و خود آمریکا صادر شده است، چنان‌که شاهد انقلاب 99 درصدی مردم علیه اقلیت یک درصدی در غرب هستیم.

مرتضوی با تاکید بر اینکه خروش امت اسلامی و ملت های آزاده و بیدار جهان خاموش نشدنی است، تصریح کرد: امروز موج بیداری اسلامی و اجتماعی دنیا را برگرفته و همه آگاهان سیاسی بر این باورند که تلاش‌ استکبار راه به جایی نخواهد برد، چراکه اراده ملت‌ها برخلاف تصورات نظام سرمایه داری محقق خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: مردم کشورهای تونس، لیبی، مصر و دیگر کشورهای انقلابی تشنه عدالت هستند، این در حالی است که استکبار برنامه‌ریزی کلانی برای پیاده‌کردن مقاصد شوم‌ خود در منطقه داشته است، امروز رژیم صهیونیستی دوران افول خود را سپری می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که مرزهای سیاسی و جغرافیای در بیداری اسلامی معنای خود را از دست داده است، گفت: بشریت امروز از نظام مادی غرب به جان آمده و مردن در زیر سرما را بر جان دادن در دست سرمایه ‌داری ترجیح می‌دهد.

همچنین احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با تاکید بر برگزاری سالم و پرشور انتخابات اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از این رو حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد.

وی با تشریح ابعاد مختلف جریان فتنه سال 88 گفت: امروز آماده برگزاری انتخاباتی هستیم که جهانیان به آن چشم دوخته ‌اند، بنابر این رسالت تمامی مجیان برگزاری انتخابات، عملکردی صادقانه برای تعالی نظام اسلامی ایران است.

پرویز آژیده، معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت های ستاد انتخابات استان گفت: مجریان انتخابات استان های آذربایجان‌ شرقی، غربی و اردبیل طی این دوره آموزش های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم همچون 32 سال گذشته را خواهند دید.

وی با بیان اینکه بیش از 10 معتمد محل بر صندوق ‌های انتخابات نظارت خواهند داشت، خاطر نشان کرد: به فرمانداران نیز توصیه شده تا هیئتی 30 نفره از معتمدان را انتخاب کنند تا روند اجرایی انتخابات را بر عهده داشته باشند./935/پ201/س
ارسال نظرات