۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۴۰۳
در حال برگزاری است؛

کارگاه تخصصی نظام اقتصادی اسلامی و پیشگیری از جرائم اقتصادی

خبرگزاری رسا ـ کارگاه تخصصی بین‌المللی نظام اقتصادی اسلام و پیشگیری از جرائم اقتصادی به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حال برگزاری است.
كارگاه تخصصي نظام اقتصادي اسلامي و پيشگيري از جرائم اقتصاد


محمدمهدی نجفی، مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: کارگاه تخصصی بین‌المللی سه روزه نظام اقتصادی اسلام و پیشگیری از جرائم اقتصادی به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 2 تیرماه آغاز شده است.

وی افزود: این کارگاه تخصصی که به همت گروه فقه و حقوق و اداره‌کل ارتباطات علمی بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری موسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه‌المصطفی العالمیه با حضور 8 تن از نخبگان اقتصادی از کشور مالزی از 2 تیرماه در تالار معرفت پژوهشگاه قم آغاز شده، تا 4 تیرماه ادامه خواهد داشت.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: در این کارگاه سه روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، اساتید برجسته ایرانی مباحثی را در حوزه علوم اقتصادی پیرامون نظام اقتصادی اسلام و پیشگیری از جرائم اقتصادی برای 8 تن از متخصصان اقتصاد اسلامی مالزیایی از دانشگاه UITM (موسسه تحقیقاتی اندیشه و فهم اسلامی) ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه ارائه تجربیات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به اقتصاددانان مالزیایی در راستای استقرار نظام اقتصاد اسلامی و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از جرائم اقتصادی در این دو کشور اسلامی است.

گفتنی است، کارگاه تخصصی بین‌المللی نظام اقتصاد اسلام و پیشگیری از جرائم اقتصادی، دوم تا چهارم تیر از ساعت 8 تا 13 و 17 تا 19 در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم ـ بلوار 15 خرداد ـ کوچه شهید میثمی در حال برگزاری است. /920/پ203/ع

ارسال نظرات