۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۹۴۵
با حضور آیت‌الله سبحانی؛

استادان برتر سطوح عالی و خارج حوزه معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی از استادان برتر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی تجلیل به عمل آمد.
عكس آرشيو


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، استادان برتر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، امروز در سیزدهمین اجلاس اساتید سطح عالی و خارج حوزه که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، معرفی شدند.
 
در این مراسم که با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام مروی برگزار شد، اساتید برتر در بخش استادان پیش‌کسوت، سطوح عالی، مراکز عالی حوزه و ایثارگر با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.
 
در بخش نخست مراسم تجلیل از استادان برتر و پیشکوست حوزه علمیه قم از آزاد قزوینی، سیدجعفر کریمی، سیدهاشم حسینی بوشهری، محسن فقیهی، حسن ممدوحی و سیدکمال حیدری تقدیر شد.

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، حجج اسلام والمسلمین محمود عبداللهی، محمدمهدی مهندسی، محمدجعفر خوشنویس، نجم‌الدین طبسی و حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی از استادان برتر مراکز تخصصی حوزه بودند که در این مراسم از آن‌ها تجلیل شد.

همچنین در این مراسم استادان علی رحمانی سبزواری و علی محمدی خراسانی در بخش استادان برتر سطح عالی حوزه و محمدعلی سپهر و ولی الله لومی از استادان برتر ایثارگر معرفی شدند.
 
این گزارش می‌افزاید: سیزدهمین گردهمایی استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حالی در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار می‌شد که این سالن هفتصد نفری شاهد حضور گسترده استادان حوزه در آن بود.

حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری و همچنین حجج اسلام عبدالمجید مقامی، محمد فاکر میبدی، میردامادی و مظفری از استادان سطح عالی حوزه در این مراسم به ارائه سخن در خصوص حوزه، اساتید و رسالت حوزیان پرداختند. /920/پ202/ص

ارسال نظرات