۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۸۴۱

شرکت 150 طلبه در کارگاه آموزشی مهارت های زندگی

خبرگزاری رسا ـ 150 طلبه برادر حوزه علمیه خراسان در نخستین کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی شرکت می‌کنند.
كلاس درس


حجت الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد تصریح کرد: شناسایی مشکلات و آسیب شناسی ازدواج امری ضروری است.

وی یادآور شد: به همین منظور دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان دوره ای را تحت عنوان مهارت های زندگی برای طلاب برگزار می کند که در اولین گام مهارت های قبل از ازدواج برای طلاب ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به همت دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان و با همکاری مرکز مشاوره وژه طلاب برادر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این کارگاه که ازدواج آگاهانه نامیده شده، مهارت های زندگی در ده دوره طراحی شده است. ابراز داشت: نخستین دوره این کارگاه ها با موضوع آموزش قبل از ازدواج برگزار خواهد شد.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان آشنایی طلاب با نظام خانواده و تشکیل آن و مهارت های لازم برای زندگی سالم را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد و یادآور شد: کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی از فردا 15 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه که به صورت همزمان در دو مدرسه امام حسین(ع) و امام محمد باقر(ع) مشهد برگزار می شود، اساتید مرکز مشاوره به ایراد سخن خواهند پرداخت، خاطر نشان کرد: 150 طلبه برادر حوزه علمیه خراسان در این کارگاه ها شرکت می کنند.

گفتنی است، علاقه مندان فرصت داشتند برای نام نویسی در این کارگاه ها تا 12 اردیبهشت ماه اقدام کنند./934/پ203/ع

ارسال نظرات