۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۵۵۰۶۱
سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از تنبیه متجاوز؛

هرگونه خطای رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد

هرگونه خطای رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد: آنچه تحت عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هرگونه خطای عمدی و یا سهوی از سوی دولت غاصب صهیونیستی با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه اسلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آنچه تحت عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هر گونه خطای عمدی و یا سهوی از سوی دولت غاصب قدس با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد.
 
متن بیانیه سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ» 
با آنها بجنگيد. خدا به دست شما عذابشان مى‌كند و خوارشان مى‌سازد و شما را پيروزى مى‌دهد و دلهاى مؤمنان را خنك مى‌گرداند.(توبه/14) 
 
سپاس ایزد منان را که به ملت مسلمان ایران قدرت بخشید تا ضمن دفاع مشروع در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی، نسبت به یاری مظلوم و تنبیه متجاوزان کوشیده و با اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» توانایی و اقتدار در احقاق حقوق ملت، تحقق اهداف و آرمان ها و صداقت در وعده هایش را به نمایش گذارد. 
 
سپاه سرافراز اسلام با تحقق وعده فرماندهی معظم کل قوا ظرف پنج ساعت و شلیک صدها موشک و پهپاد توانست تصور آسیب ناپذیری بیت العنکبوت، محو زودهنگام غده سرطانی صهیونیسم در منطقه، پوشالی بودن گنبدآهنین، عجز ارتش پنجم دنیا، بی تاثیر  بودن حمایت آمریکا و اروپا، پایان پذیرفتن زمان بزن در رو را به تصویر کشیده و سران متوحش و مغرور رژیم منحوس صهیونیستی را وادار به تجدید نظر در رفتار و چشاندن طعم بمب و موشک به غاصبان اراضی اشغالی بنماید.  
 
از این رو، سازمان بسیج اساتید کشور ضمن قدردانی و حمایت از این اقدام مجاهدانه به نیابت از کلیه اساتید بسیجی، و بخشی از جریان فعال جامعه دانشگاهی و فرهیختگان کشور این پیروزی غرورآفرین، نمایش بزرگترین حمله پهپادی تاریخ و تاریخی ترین حمله موشکی به رژیم منحوس صهیونیستی را به پیشگاه ملت شریف ایران، خانواده های معزز شهداء، فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح پرتوان و سپاه غیور اسلام، مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم غزه تبریک عرض نموده و تاکید می نماید:  
 
آنچه تحت عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هر گونه خطای عمدی و یا سهوی از سوی دولت غاصب قدس با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد. ضمن آنکه معادله جنگ و موازنه قدرت از این پس به نفع مظلومان و جبهه مقاومت تغییر کرده و شلیک رگباری موشک های نقطه زن از سرزمین مقدس ایران در دستور کار پاسداران حریم ولایت و مرزهای اندیشه متعالی اسلام قرار دارد. و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم. 
 
سازمان بسیج اساتید کشور 
 
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
ارسال نظرات