۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۵۴۹۴۷
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی در گفت‌وگو با رسا:

عملیات وعده صادق پیام اقتدار و بازدارندگی ایران اسلامی را به جهان مخابره کرد/ امروز باید صدای وحدت از قم شنیده شود

عملیات وعده صادق پیام  اقتدار و بازدارندگی ایران اسلامی را به جهان مخابره کرد/ امروز باید صدای وحدت از قم شنیده شود
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امروز صفحه جدیدی در بعد نظامی برای اقتدارآفرینی نظام اسلامی باز کرده است، عملیات وعده صادق را مخابره پیام بلند اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به جهان دانست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل اظهار داشت: ما به نوبه خود، اجرای قوه قهریه الهی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به دشمنان خدا و منحوس ترین و جنایتکارترین بشریت را گرامی می داریم و این پیروزی را به ملت بزرگ ایران اسلامی و جبهه مقاومت تبریک و خداوند را شاکر هستیم.

وی افزود: حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تقاضای ملی ایران اسلامی بود که فریادهای ملت بزرگ ایران اسلامی از روز قدس و پس از حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق بر انتقام و تادیب دشمنان ایران و کل بشریت تاکید داشت که الحمدالله انتظار بجای ملت ایران محقق شد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: این عملیات جواب به جنایت های رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن سرداران و مستشاران انقلاب اسلامی در سوریه بود که البته در این عملیات، بخشی از انتقام سخت محقق شده است و سبب شد تا نوعی تشفی خاطر برای ملت ایران حاصل شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی با بیان این که این عملیات در بهترین زمان انجام گرفت، ابراز کرد: این عملیات در زمانی انجام گرفت که تنفر جهانی بر علیه رژیم سفاک صهیونیستی وجود دارد؛ در وقتی که مردم فلسطین در اوج مظلومیت و جبهه مقاومت در اوج محبوبیت است و به همین خاطر این مسئله پیامدهای خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی در ادامه با اشاره به این که این عملیات از لحاظ نظامی، انقلاب اسلامی را در اقتدار نظامی برتر قرار داده و مدافع اصلی بودن خود از مستضعفان عالم را به نمایش گذاشت، افزود: این عملیات ذات پلید برخی از کشورهای اسلامی مدافع رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت و مردم جهان دیدند که چگونه این کشورها در کنار رژیم جنایتکار صهیونیستی بوده و از آنان بر علیه مظلومان حمایت می کنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: عملیات وعده صادق به دنیا ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی ارزشی و برخوردار از منطق، عزت و قدرت است که نه تنها به کسی ظلم نمی‌کند؛ بلکه هیچ ظلمی را هم تحمل نکرده و پاسخ آن را کوبنده تر و شدیدتر خواهد داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، نظامی است که از کیان ملت خود و ملت‌های اسلامی و شرافت و عزت ملی و غیرت اسلامی دفاع کرده و در این مسیر با ایستادگی، هزینه آن را نیز می پردازد.

ایران اسلامی پای آرمان خود و نظام اسلامی با قوت کامل ایستاده است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی با بیان این که انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در ستیز است خاطرنشان کرد: در دنیایی که همه نهادهای حقوق بشری تماشاگر ظلم و جنایت بوده و سکوت پیشه کرده‌اند، ایران اسلامی تنها کشوری است که در این راستا سکوت نکرده و با عملیات فعال و کوبنده، پاسخ متجاوزان را در حدی بیشتر از تجاوز آنان، جواب می دهد و پای آرمان خود و نظام اسلامی با قوت کامل ایستاده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وارد کردن سیلی به رژیم صهیونیستی، پیام بلند اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره کرد و نشان داد آن ایران اسلامی که در دوران گذشته از حداقل ترین امکانات نظامی بی بهره بود، امروز صفحه جدیدی در بعد نظامی برای اقتدارآفرینی نظام اسلامی باز کرده است.

وی افزود: باید از این به بعد شاهد این باشیم که برخورد کشورهای غیر همسو با انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده و آمریکا برای در امان بودن از اقتدار نظامی و ضربه های آن، همچون کشوری برابر و مساوی، با ایران اسلامی تعامل داشته باشد و باید بداند که اگر بخواهد دست برتر را داشته باشد، این حمله ثابت کرد که ایران اسلامی هیچ دست برتری را نمی شناسد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی با بیان این که این عملیات سبب شد تا همه مردم جهان بدانند که رژیم صهیونسیتی، دست برتر کاذب داشته است ابراز کرد: رژیم صهیونسیتی همانند غولی پوشالی است که ارباب آنان یعنی آمریکا نیز همانند آن است. ایران اسلامی با همه در تعامل است و دشمنان آن باید بدانند که در یک صورت یکسان و برابر، باید خواست ملت ایران را شنیده و تعاملی سازنده در این راستا با آنان داشته باشند.

وی افزود: توقع ما این است که با این عملیات تحریم ها رنگ ببازد و باید کشورها بدانند که اقتدار و قدرت نظامی ایران اسلامی، شعاری نیست و این عملیات مویدی بر این مسئله است و تحریم این ملت راه به جایی نخواهد بود.

مردم و همه جناح های سیاسی، وحدت کلمه را نصب العین خود قرار دهند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی تاکید کرد: باید مردم بزرگ ایران و همه جناح های سیاسی، وحدت کلمه را نصب العین خود قرار داده و ید واحده ای در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی باشند تا بتوانیم به آرمان های بلندِ تثبیت شده توسط امام راحل و استمرار آن به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وظیفه حوزه های علمیه در حمایت از مبارزه انقلاب اسلامی با دشمنان اسلام و مردم ایران اظهار داشت: علما و روحانیت همیشه همراه انقلاب اسلامی بوده و هستند و باید علما و حوزه های علمیه، وحدت خود را یکپارچه نگه داشته و حمایت خود را از این نظام مقتدر اسلامی اعلام و این مسیر را دنبال کنند.

وی افزود: باید نظام اسلامی یکپارچه دفاع از خون مظلومان و شهدا داشته و با قلم و قدم خود، برای حفظ منافع ملی و عزت و شوکت انقلاب اسلامی که مبتنی بر آموزه های اسلامی است از هیچ تلاش و کوششی برای تقویت و استمرار آن دریغ نکنیم.

علمای حوزه باید منادی وحدت باشند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی تاکید کرد: علمای حوزه باید منادی وحدت باشند و امروز باید صدای وحدت از شهر قم شنیده شود و باید علما خط دهنده مسیر پیروزی باشند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از آزادگان جهان است و امروز گروه های مختلفی در کشورهای جهان در به زانو درآوردن رژیم جعلی صهیونیستی، شریک هستند.

سعید چراغی
ارسال نظرات