۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۵۴۹۵۴
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

عملیات وعده صادق، اعجاب جهانیان را برانگیخت/ مردم مراقب جنگ روانی دشمنان باشند

عملیات وعده صادق، اعجاب جهانیان را برانگیخت/ مردم مراقب جنگ روانی دشمنان باشند
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به گسترده، هوشمندانه، سنجیده، حکیمانه و قدرتمندانه بودن عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جنایتکار صهیونیستی، این عملیات را رخداد بی نظیر مردم ایران اسلامی دانست که اعجاب همگانی مردم دنیا را برانگیخته است.

آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل و انتقام جنایت آنان در به شهادت رساندن مستشاران و سرداران ایران اسلامی در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اظهار داشت: حمله تنبیهی سپاه پاسداران که دنیا شاهد آن بود، در نوع خود، عملیاتی کم نظیر و شاید بی نظیر است و در راستای تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد.

وی افزود: حمله گسترده، هوشمندانه، سنجیده، حکیمانه و قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار صهیونیستی، دارای پیام ها و پیامدهای فراوانی در منطقه و سطح جهانی است که اولین پیام آن این است که این رخداد در کل تاریخ کشور متمدن و باسابقه ایران، رخدادی بی نظیر است.

عملیات وعده صادق، اعجاب همگانی مردم دنیا را برانگیخت

عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: ملت بزرگ ایران باید در میان همه ملت های جهان، احساس سرافرازی، اقتدار و سربلندی کند که این چنین قدرتمندانه از هویت و تمامیت ارضی، ملیت و از تمدن و دیانت خود در مقابل دشمنان دفاع می کند و در حقیقیت آنچه که رخ داد به عنوان بمب خبری، کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

دژ محکم و نفوذ ناپذیر موهوم و تخیلی اسرائیل، کاملا قابل نفوذ و شکست است

وی افزود: عملیات وعده صادق، اعجاب همگانی مردم دنیا را برانگیخت و پدافندهایی که اسرائیل برای جلوگیری از موجودیت خود به کار گرفته بود با قدرت جمهوری اسلامی درهم شکسته شد و ثابت گردید که دژ محکم و نفوذ ناپذیر موهوم و تخیلی اسرائیل، کاملا قابل نفوذ و شکست است.

آیت الله حسینی خراسانی اظهار داشت: این عملیات احساس سرافرازی در مردم ایران به وجود آورد و ما به نوبه خود از شجاعت، حکمت و درایت، خیرخواهی و عزت آفرینی فرماندهی کل قوای سپاه اسلام، تشکر و مفتخرانه بر بازوان آنان بوسه می زنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به عنایت های الهی و این که نصر و پیروزی، حقیقتی آسمانی و به دست خداوند است خاطرنشان کرد: باید ملت عزیز ما توجه داشته باشند که تمام آنچه که در این عملیات از فنون و تاکیک ها، از قدرت تسلیحات و ابزارها به کار گرفته شد، همه معدّات هستند و با بکارگیری همه این ها، پیروزی زمانی حاصل خواهد شد که خداوند آن را بخواهد؛ چراکه پیروزی ها تنها از سوی خداوند است.

آیت الله حسینی خراسانی افزود: نکته دیگری که باید مردم در شرایط جنگی به آن توجه داشته باشند این است که در شرایط جنگی، تنها یک نفر حرف می زند و بقیه افراد در هر سطح و دانش و توان مدیریتی که باشند، باید از آن فرد واحد که امر جنگ در ید و صلاحدید او است اطاعت کنند.

مردم مواظب توطئه ها، شیطنت ها و جنگ روانی دشمنان باشند

وی افزود: باید مردم از توطئه ها و شیطنت های دشمنان به عنوان جنگ روانی و استفاده از ستون پنجم برای ایجاد خلل در امور داخلی کشور، مواظبت و مراقبت کنند؛ چراکه ممکن است دشمنان درصدد القای این باشند که این عملیات، دستاوردی نداشته و همه موشک ها و پهپادها را نابود کرده است؛ درحالی که دروغ می گویند و هدف آنان ایجاد اختلاف در میان مردم است.

عملیات وعده صادق به رژیم غاصب صهیونیستی ضربه کاری و موثری وارد ساخت

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: باید همه بدانند که رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات، ضربه کاری و موثری خورده است و باید همه مردم ایران، انسجام و اتحاد ملی و انقلابی دینی خود را حفظ کرده و گوش به فرمان فرمانده باشند و از ایشان حمایت کنند.

گسترش اتحاد و انسجام داخلی و خنثی کردن نقشه های دشمنان، وظیه حوزه های علمیه

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به وظیفه حوزه های علمیه در حمایت از مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین اظهار داشت: باید طلاب و فضلای حوزه در دل مردم حضور پیدا کرده و تبیین گری کنند و برای حفظ و تقویت و گسترش اتحاد و انسجام داخلی و خنثی کردن نقشه های دشمنان گام های موثری بردارند.

سعید چراغی
ارسال نظرات