۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۷۵۴۸۱۹
آیت‌الله اعرافی در پیام تسلیت به هنیه:

رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است

رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است
مدیر حوزه های علمیه شهادت فرزندان اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده و شکستی تاریخی را از مقاومت دریافت کرده و این گونه تلاش های مذبوحانه دلیل ناتوانی و استیصال آن است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با ابلاغ پیامی شهادت فرزندان رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

برادر ارجمند جناب اسماعیل هنییه
رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس 

سلام علیکم

شهادت فرزندان و نوه های عزیز جناب عالی در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطی را خدمت شما و خانواده محترم تبریک و تسلیت عرض می گویم.

درآمیختگی خون جوانان شما با هزاران جوان و زن و کودک مظلوم فلسطین موجب افتخار جبهه مقاومت و مایه رسوایی هر چه بیشتر این کیان غاصب شده و بر ایمان، صداقت، صبر و ایستادگی مقاومت خواهد افزود.

رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده و شکستی تاریخی را از مقاومت دریافت کرده و این گونه تلاش های مذبوحانه دلیل ناتوانی و استیصال آن است و به فضل الهی به نابودی کامل این رژیم منجر خواهد شد. تاریخ و وجدان امت اسلامی هیچگاه این فداکاری ها و شهادت ها را که برخاسته از ایمان عمیق اسلامی و معارف قرآنی است را فراموش نخواهد کرد.

حوزه های علمیه شهادت فرزندان شما و هزاران عزیز فلسطینی را صمیمانه تبریک و تسلیت می گوید و به صدای بلند اعتقاد و ایستادگی کامل پای آرمان فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف و ملت شریف و مومن فلسطین را که بر اموزه های قطعی قرآنی و سنت و سیره پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت مطهر آن مبتنی است فریاد می زند و جان بر کف آماده جانفشانی در این مسیر نورانی است.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات