۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۵۴۴۹۱
سردار رمضان شریف:

صهیونیست‌ها به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده شده اند/ طوفان الاقصی نقاب از چهره حقوق بشر غرب فرو انداخت

صهیونیست‌ها به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده شده اند/ طوفان الاقصی نقاب از چهره حقوق بشر غرب فرو انداخت
سخنگوی سپاه پاسداران باتاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده شده است، الگوبرداری از راهبرد انقلاب اسلامی را موجب پیروزی جبهه مقاومت و آشکار کردن چهره دروغین غرب و استکبار در جامعه جهانی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلی شهر قم گفت: خداوند را شاکریم که پس از چهل و پنج سال ار برگزاری روز قدس، حالا یک سال متفاوت را تجربه می کنیم و روز قدس به جهانی شدنش نزدیک شده است.

وی افزود: چهل و پنج سال هست که مردم ما در روز قدس در چنین روزی اجازه نداده اند که آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شود.

سردار شریف با بیان اینکه جوانان ما باید با مسئله فلسطین آگاه و هوشیار گردند، ابراز کرد: هر سال در چنین روزی این پرونده امت اسلامی ورق می‌خورد و یک بار دیگر تجاوزگری صهیونیست ها و شجاعت و مظلومیت فلسطین برای نسل های جدید یادآوری می شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نگاه انقلاب به مسئله فلسطین، روند پیشروی اسراییل را متوقف کرده و روند پیشروی و ایستادگی مقاومت را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: امروز بین جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل و جنگ شش ماهه حماس بعد از طوفان الاقصی را مقایسه می کنیم که راهبرد انقلاب اسلامی و منطق امام پس از چهل و پنج سال از انقلاب به جایی رسیده که چهره واقعی صهیونیست ها را نمایش داده و جبهه مقاومت را به پیروزی رسانده است.

سردار شریف اضافه کرد: اسراییل در آن سال ها توانست ارتش چهار کشور عربی را شکست دهد و بخش های قابل توجهی از بلندی های کرانه سوریه تا بخش های اردن را تصرف کند و هزاران نفر از مصر در میدان نبرد و جنگنده های آنان را از بین ببرد اما جنگ شش ماهه طوفان الاقصی داستان دیگری است که مرهون انقلاب اسلامی و هدایت های امامین انقلاب اسلامی است که اسرائل را به جایی رسانده که غزه را می کوبند اما به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه انقلاب ما صادر شده است، خاطرنشان کرد: محور مقاومت با الهام بخشی از انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده که اسرائیل با پشتیبانی آمریکا هم کاری را پیش نمی برد، آمریکا نظامی و مالی صهیونیست ها را کمک می کند اما تصورشان از قدرت و ایمان نیروهای حماس و جبهه مقاومت اشتباه می باشد، طوفان الاقصی نشان داد قدرت اسرائیل تنها فضا سازی رسانه ای است.

وی با بیان اینکه شاگردان حاج قاسم ابهت صهیونیست ها را در تمام ابعاد شکستند، اذعان داشت: جریان حزب الله در جنگ سی و سه روزه اولین شکست را به اسراییل تحمیل کردند و از آن به بعد سلسله شکست های اسرائیل شروع شد.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زانو در آمده است، گفت: پانصد نفر از کسانی که در طوفان الاقصی اسراییل را به زانو در آوردند حافظ کل قرآن بودند و حرکت آنها جهادی بود و قرآن به کار آنها برکت داد، صهیونیست ها به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده شده اند.

وی با بیان دستاوردهای طوفان الاقصی اظهار داشت: یکی از بزرگترین و مهم ترین پیامدها و دستاوردهای طوفان الاقصی آگاهی جهان از ماهیت صهیونیستی است و نقاب از چهره حقوق بشر غرب فرو افتاد.

سردار شریف ادامه داد: بیش از هشتاد هزار نفر مجروح و هزاران مسجد و کلیسا و بیمارستان و منازل تخریب شد و همه اینها در افکار عمومی رخ داد و ماهیت صهیونیست ها و غرب آشکار شد و خدا را شاکریم که فرامین امامین انقلاب پس از سال ها جهانی شد و همه به یاری فلسطین شتافته اند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: در هفته گذشته در جهان اتفاقات مهمی رخ داد، بیش از نیم میلیون نفر در لندن علیه اسراییل به نفع فلسطین شعار دادند و این پیامد طوفان الاقصی بود.

وی با بیان اینکه پیروز این میدان مردم فلسطین هستند، ابراز کرد: آمریکا دو رفتار کاملا متضاد دارد هم به اسراییل کمک می کند و هم با ظاهر سازی غذا برای مردم فلسطین ارسال می کند اما کمک آنها به فلسطین به دلیل فشار افکار عمومی است حتی رای ممتنع آمریکا هم از هراس افکار عمومی است.

سردار شریف با بیان اینکه انقلاب اسلامی روشنگری در مسئله فلسطین را همواره در دستور کار داشته است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند نحوه یاری رسانی برای آزاد سازی بیت المقدس یک فرایند بسیار دقیق است و بدانید بدون احساسی عمل کردن این فرآیند ادامه دارد و بیت المقدس آزاد خواهد شد و شما اشتباه می‌کنید که از سر استیصال سرداران ما را ترور می کنید هرگاه شما اینکار را می‌کنید انگیزه ما افزوده می شود.

وی اضافه کرد: امروز صحنه عزتمندی امت اسلامی آبروداری کرد، شش ماه هست که رزمندگان فلسطین و جبهه مقاومت با روحیه ایمانی جلوی صهیونیست ها ایستاده و از نیروهای آنان کشته گرفته اند، امروز ناقوس رسوایی اسرائیل به صدا در آمده است.

سردار شریف بیان کرد: روزگاری پشت تانک های مرکاوا پنهان می شدند اما در این شش ماه در روز پنج تانک را از دست داده اند و ما می دانیم که صهیونیست ها چه روحیه متزلزلی را در میدان نبرد دارند.

سخنگوی سپاه در پایان با اشاره به آمادگی نیروی مقاومت برای مبارزه و نابودی اسراییل گفت: غزه امروز دو صفحه نمایان دارد غزه روی زمین و زیر زمین. غزه روی زمین روی اسراییل را سیاه کرده و غزه زیر زمین آماده و قبراق است و برای مدت های متمادی قادر به جنگ تا پیروزی نهایی هستند.

ارسال نظرات