۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۷۵۴۸۱۰

استقرار طلاب مددکار در کمپ های ترک اعتیاد تهران

استقرار طلاب مددکار در کمپ های ترک اعتیاد تهران
به همت مرکز فعالیت های دینی، مبلغین روحانی در عرصه مددکاری و روانشناسی از ابتدای ماه رمضان با استقرار در کمپ های ترک اعتیاد تهران، به انجام امورتبلیغی و مددکاری پرداختند.
به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران از کار ویژه این مرکز در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به همت دست اندرکاران مرکز فعالیت های دینی، مبلغین روحانی و طلاب در عرصه مددکاری و روانشناسی از ابتدای ماه مبارک رمضان با استقرار مستمر در کمپ های ترک اعتیاد شهر تهران، به انجام امور تبلیغی و مددکاری پرداختند.
 
 وی افزود: در سال های گذشته نیز مشابه این اقدام صورت گرفته بود اما امسال بحمدالله اولین سالی است که این کار بصورت گسترده و کاملا منسجم در حال انجام است.
 
حجت الاسلام شیرنژاد با اشاره به بازخورد بسیار عالی این اقدام افزود: تاثیرگذاری این اقدام هوشمندانه به حدی بوده است که در همین مدت کوتاه تعدادی از مددجویان حاضر در کمپ ها که از ادیان دیگر بودند، نسبت به دین مقدس اسلام علاقمند شده و زمینه های تشرف به دین مقدس اسلام در آنها فراهم شده است.
 
 وی همچنین از استبصار برخی مددجویان به مذهب شیعه نیز خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه بواسطه فعالیت های دینی و تبلیغی، نور امید را در دل های مددجویانی که خود را در انتهای راه می دیدند و کاملا ناامید بودند برای تداوم و ایجاد تحول در زندگیشان رقم زده است.
 
رئیس مرکز فعالیت های دینی یکی از وظایف ‏اساسی روحانیون و حوزه‌های علمیه را مددکاری اجتماعی دانست و بیان کرد: مبلغان دین باید ‏با دادن آگاهی به خانواده‌ها حساسیت‌ها را به جامعه منتقل کنند و عوارض جبران ناپذیر ناهنجار‌های اجتماعی را بیش از پیش گوشزد ‏نمایند.‏
ارسال نظرات