۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۴۵۷۶۹
حجت الاسلام عباسی تشریح کرد؛

فعالیت های تبیینی مجمع خطبای اصحاب الصاحب درباره طوفان الاقصی

فعالیت های تبیینی مجمع خطبای اصحاب الصاحب درباره طوفان الاقصی
حجت الاسلام عباسی با بیان این که مجمع خطبا برنامه های تبیینی مختلفی را در موضوع طوفان الاقصی پیگیری کرده، از تولید کلیپ‌های ۳ دقیقه ای با موضوع طوفان الاقصی توسط ۲۰ نفر از خطبا در فضای استودیویی خبر داد که در آینده منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام حبیب عباسی در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به انجام برخی از فعالیت های تبیینی در مجمع خطبا «اصحاب الصاحب» درباره عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی اظهار داشت: ما در مجمع خطبا اصحاب الصاحب چند برنامه را برای موضوع طوفان الاقصی پیگیری کرده و انجام دادیم.

وی افزود: اولین برنامه ما نامه‌ای بود که بیش از ۶۰ نفر از منبری‌ها و خطبای این مجمع به آقای محمد الضیف نوشتند که محتوای آن اعلام آمادگی خطبا برای جنگیدن در کنار مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی در کنار رزمندگان مقاومت غزه بود و این نامه برای فرماندهان جبهه مقاومت و آقای محمد الضیف فرمانده شاخه نظامی حماس و خودگردان القسام نوشته شد.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: فعالیت‌های دیگری نیز در عرصه جهاد تبیین در بحث طوفان الاقصی پیگیری کردیم که یکی از آنان این است که جلسات مباحثاتی و چند ساعته ای را در خدمت خطبا بودیم که مباحثات، محور موضوعات و محتواهای متناسب با منبر در عرصه طوفان الاقصی به ثمرات بسیار خوب و متقنی ختم شد و ان شاءالله ثمرات این مباحث در منبرهای خطبا تحقق پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: از فعالیت‌های دیگری که با همکاری خطبا انجام گرفت و برنامه‌ای که در چند روز گذشته اتفاق افتاد این است که حدود ۲۰ نفر از خطبا در فضای استودیویی حضور بهم رسانده و ضبط کلیپ‌های ۳ و بیش از ۳ دقیقه ای با موضوع طوفان الاقصی و متناسب با فضا و محتوای منبر را انجام دادند که این کار نیز در واقع رزمایش تبیینی در عرصه طوفان الاقصی بود و ان شاءالله در روزهای آتی این کلیپ‌ها در شبکه جهانی ولایت، شبکه جهانی ولیعصر و فضای مجازی انتشار داده خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی در پایان ابراز کرد: امیدواریم مجمع خطبا بتواند فعالیت‌های تبیینی بیشتری از این قبیل فعالیت‌ها را ارتقا و گسترش داده و در دیگر موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی همچون جبهه مقاومت و مقاومت فلسطین نیز فعالیت های تبیینی گسترده‌ای داشته باشد.

ارسال نظرات