۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۵۲۸۴۷
معاون اجتماعی ستاد امر به معروف کاشان:

شأن شهر مکرم کاشان با رعایت حجاب حفظ شود

شأن شهر مکرم کاشان با رعایت حجاب حفظ شود
اصفهان - معاون اجتماعی ستاد امر به معروف کاشان گفت: کاشان شهرمکرم است و حفظ شأن شهرمکرم در این است که حجاب باید براساس کرامت آن و موارد لازم برای یک شهرمذهبی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، روح الله صنعتکار در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، با اشاره مصادف شدن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان گفت: گردشگران نوروزی که کاشان را برای مسافرت انتخاب می‌می کنند باید مراقب رفتار خود باشند، کاشان دارالمومنین است و حریم منطقه کاشان باید حفظ شود.

وی افزود: کاشان شهرمکرم است و حفظ شأن شهر مکرم در این است که حجاب باید براساس کرامت آن و موارد لازم برای یک شهرمذهبی رعایت شود.

صنعتکار از تصویب ۶۰ مصوبه در ایام نوروز سال گذشته از سوی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کاشان خبرداد و اظهار داشت: به طور متوسط در ایام نوروز سال گذشته در کاشان روزانه بیش از ۴۰ هزار گردشگر وارد کاشان شدند و کاشان بعد از تخت جمشید شیراز مقام دوم ورود گردشگر را در کشور به دست آورد.

به گفته وی عملکرد جهادی آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان کاشان در نوروز سال گذشته به عنوان الگوی دیگر شهرستان قرار گرفت.

می‌افزود: سال گذشته شبکه‌های معاند از جمله اینترنشنال و من و تو ۶ مرتبه کلیپ‌های Hمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان کاشان را که با لسان ظریف و دقیق امر به معروف می‌کردند نشان دادند.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف کاشان یاد آور شد: در ایام نوروز سال گذشته ۸ گروه فرهنگی از کانون‌های بسیج، کانون‌های مساجد و گروه‌های فرهنگی بانوان و آقایان در اماکن تاریخی و گردشگری کاشان مستقر بودند.

صنعتکار یادآور شد: در ایام نوروز و فصل گلابگیری سال گذشته کاشان بیش از ۱۱۰ میلیون ریال شال و روسری به خوش حجاب‌ها به ویژه دختران ۱۰ سال به بالا سال قبل در باغ تاریخی فین کاشان هدیه داد شد.

به گفته وی در ایام نوروز و گلابگیری شهرستان کاشان ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگی شهرستان کاشان هزینه شد.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف کاشان با اشاره به اینکه حضور د ختران و بانوان بسیجی و غیر بسیجی محجبه در اماکن تاریخی و گردشگری کاشان برای تبلیغ حجاب تاثیرگذار بود افزود: علاوه بر این ۱۳۰ نفر در کاشان و ۱۱۰ نفر در قمصر، نیاسر، راوند و برزک با استفاده کاور‌های ویژه، تذکر لسانی دادند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات