۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۷۷۸۰
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس:

آیت الله رئیسی حقانیت مکتب امام خمینی را اثبات کرد/او مظهر تلاش خالصانه بود

آیت الله رئیسی حقانیت مکتب امام خمینی را اثبات کرد/او مظهر تلاش خالصانه بود
حجت‌الاسلام والمسلمین افتخاری گفت: آیت الله رئیسی اجر تلاش های مخلصانه را در اوج مظلومیت گرفت و در آستانه میلاد امام رضا مزد خود را که شهادت بود دریافت نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از حضرت امام خمینی(ره) نقل کردند که ایشان می فرمود: «فتح‌الفتوح این انقلاب، تربیت جوانها و رشد دادن این نهالهای بالنده است»، به راستی هم تربیت مجاهدان بزرگی همچون همت و باکری و کاظمی و کاوه و همدانی و سلیمانی و امروز هم شهید آیت الله رئیسی، نمونه بارز آن فتح الفتوحی بود که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم زد.

وی افزود: هر ایدئولوژی و تفکری وقتی بخواهد خودش را به مردم دنیا معرفی کند،  مردم باید محصولش را ببینند تا باور کنند که این اندیشه، حرفی برای گفتن دارد، زمانی که ما از ایدئولوژی و جهان بینی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و از سبک زندگی قرآنی حرف می‌زنیم، باید خروجی آن را هم معرفی کنیم. وقتی دنیا می بیند که خروجی این مکتب، تربیت انسانهای شایسته ای مثل سردار سلیمانی و  آیت الله رئیسی است، حقانیت این مکتب را تأیید میکند.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس یادآور شد: خصوصیت بارز آیت الله رئیسی اخلاص و تلاش شبانه روزی در کنار مظلومیت ایشان بود و مردم ما به خوبی به یاد می آورند وقتی ایشان در معرض انتخابات قرار گرفت، مورد اتهامات ناجوانمردانه و شایعات و تخریب‌های فراوانی قرار داشت، ولی به خاطر نظام و انقلاب سکوت کرد و حاضر نشد برای دفاع از خود، فضای جامعه را ملتهب کند و در نهایت در سال ۱۴۰۰ با انتخاب مردم، فرصت خدمت را پیدا کرد و مردم دوباره طعم شیرین خدمت رسانی و مجاهدت سربازان خمینی کبیر(ره) را چشیدند.

وی افزود: افتتاح دفاتر استان قدس رضوی و گسترش خدمت رسانی در قالب طرح خادمیاران رضوی در کل کشور از جمله خدمات وی در مدت تصدی تولیت آستان قدس رضوی بود که کل نقاط کشور را با اسم و رسم حضرت امام رضا(ع) مأنوس کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین افتخاری اذعان نمود:شهید رئیسی در سمت ریاست قوه قضاییه هم خدمات بسیاری داشت و در دوران خدمت خود گره های زیادی را باز کرد و در مدت کوتاه ریاست جمهوری هم که خدمات شبانه روزی اش، در چشم مردم بزرگ آمد و مورد تمجید ویژه رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت و براستی که فرصت مدیریت او فرصت مغتنمی بود ولی کمتر قدر دانستیم.

وی در پایان اضافه کرد: آیت الله رئیسی اجر تلاش های مخلصانه اش را گرفت و در آستانه میلاد امام رضا مزد خود را که شهادت بود دریافت کرد. 

ارسال نظرات