۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۷۵۷۷۷۴
نماینده ولی فقیه در فارس:

مسیر خدمتی که شهید آیت الله رئیسی گشود، محکم و استوار ادامه خواهد داشت

مسیر خدمتی که شهید آیت الله رئیسی گشود، محکم و استوار ادامه خواهد داشت
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: این ملت در مسیر خدمت و در مسیری که این شهید برای عزت ایران رفته بود، می‌ایستد و راهش را ادامه می‌دهد تا روزی که نابودی کفر را مشاهده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور فقید، آیت الله رئیسی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت شاهچراغ(ع) ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان گفت: آیت‌الله رئیسی «مهاجر الی‌الله» بود، او دل از همه چیز برداشته بود و چیزی به جز خدمت به دین، پیروان دین مبین و مردم عزیز مدنظرش نبود و هر کسی که این‌چنین قدم به راه مهاجرت و عروج الی‌الله بگذارد، خدا می‌فرماید اجر و پاداشش با ماست.

وی افزود: اولین وظیفه ما صبر و مقاومت در مقابل دشمنی است که از دیروز تاکنون به ما نیشخند می زند.

امام جمعه شیراز اظهارداشت: امروز به صهیونیست و امپریالیسم جهانی اعلام می کنیم که این بار اولی نیست که در انقلاب اسلامی‌ رئیس جمهور شهید تقدیم‌ کرده ایم و باب مسیر نورانی شهادت را امام راحل برای ما باز کرده است. آن روز که شهید رجایی رفت استقامت، ایستادگی و پایمردی ملت دشمنان را ناکام گذاشت.

وی افزود: امروز یک سرباز خدوم از نظام اسلامی کم شد اما مستکبران جشن می‌گیرند و حساب‌هایی پیش خودشان می‌کنند، اما بدانند که این مسیر نورانی شهادت تا زمان نابودی کفر و استکبار، ادامه خواهد داشت. این ملت در مسیر خدمت و در مسیری که این شهید برای عزت ایران رفته بود، می‌ایستد و راهش را ادامه می‌دهد تا روزی که نابودی کفر را مشاهده کند.

امام جمعه شیراز بیان کرد: جبهه مقاومت از امروز به بعد استوارتر و محکم تر با عهدی که با خون این شهیدان عزیز می بندد پای آرمان های خود برای عزت بخشی به اسلام و آزاد سازی فلسطین خواهد ایستاد.

برچسب ها: دژکام رئیسی شهید
ارسال نظرات