۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۹۹۰۹۰

کشف محموله‎های سلاح برای تروریست‎های یمن تحت عنوان کمک بشردوستانه

خبرگزاری رسا ـ کمیته‌های مردمی و نیروهای امنیتی یمن از کشف محموله سلاح با عنوان کمک بشردوستانه برای تروریست‌ها خبر دادند.
کشف محموله سلاح ذر يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نهادهای امنیتی یمن با کمک نیروهای مردمی این کشور یک محموله سلاح های گوناگون را که تحت عنوان کمک های بشردوستانه در حال ارسال برای تروریستها بود، کشف و توقیف کردند.

 

نهادهای امنیتی یمن تاکنون بارها محموله های ارسال شده برای تروریست ها تحت عناوین مختلف را کشف و توقیف کرده است.

 

از سوی دیگر واحد موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های انقلابی یمن مرکز استقرار سربازان صعودی در نجران وعسیر را هدف قرار داد.

 

واحد مزبور مرکز نظامی زبنه سعودی و مجتمع دولتی در الربوعه عربستان را با موشکهای کاتیوشا درهم کوبید.

 

همچنین واحد توپخانه ای ارتش و کمیته های انقلابی پایگاه نظامی سعودی نهوقه در نجران را با ده ها گلوله توپ هدف قرار داد و اردوگاه نظامی الشبکه و مجتمع دفاعی الخوبه در منطقه جیزان را با گلوله های توپ در هم کوبید.

 

عربستان و 9 کشور عربی دیگر از جمله کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین 94 حملات هوایی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که بر اثر آن نزدیک به پنج هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک به قتل رسیده اند.

 

ارتش و نیروهای مردمی یمن که از فروردین ماه تاکنون مقابل تجاوز کشورهای عربی به رهبری عربستان مقاومت کرده و بیشتر شهرها را در اختیار خود دارند، در جبهه دیگری با گروه های تروریستی القاعده و داعش که مورد حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان هستند، می جنگند./981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات