۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۷۷۳۲
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی:

آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب و امام و رهبری را احیا کرد

آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب و امام و رهبری را احیا کرد
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان تصریح کرد: در دوران ریاست جمهوری گفتمان انقلاب و امام و رهبری که همان خدمت به مردم و تحکیم حکومت دین است را احیا کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت و تصریح کرد: در دوران ریاست جمهوری گفتمان انقلاب و امام و رهبری که همان خدمت به مردم و تحکیم حکومت دین است را احیاء نمود.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

حادثه بسیار دلخراش سقوط بالگرد حامل ریاست محترم جمهوری و همراهان ایشان که منجر به شهادت خادم الرضا علیه السلام و خادم ملت ایران، حضرت مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی ـ رضوان الله علیه ـ گردید، قلوب ملت ایران و وفاداران به نظام اسلامی و انقلاب را داغدار نمود. این روحانی بااخلاص نماد خدمت و مجاهدت بود و عمر عزیز خویش را با پذیرش مسئولیت‌های مختلف صرف در خدمت به اسلام نمود.

در دوران ریاست جمهوری گفتمان انقلاب و امام و رهبری که همان خدمت به مردم و تحکیم حکومت دین است را احیاء نمود.

با حضور در مسئولیت تولیت حرم علی بن موسی الرضا ـ علیه آلاف التحیة والثناء ـ یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های دوران مسئولیت خویش را رقم زد.

در قوه قضائیه با خدمت صادقانه و جهادگرایانه توانست گام‌های بزرگی در اصلاح آن و مبارزه با فساد بردارد.

در سازمان‌های بین‌المللی، شجاعانه با در دست گرفتن قرآن کریم از دستورات خداوند متعال دفاع نمود.

در تبعیت از ولایت و رهبری عزیز از هیچ عملی دریغ نداشت.

شهادت این شخصیت بزرگوار انقلاب و همراهانشان را به محضر حضرت ولی عصر ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ و رهبری معظم انقلاب و همه ملت شهیدپرور ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. قطعاً راه این شهید والامقام برای مقابله با کفر و استکبار ادامه خواهد یافت.

 محمدجواد فاضل لنکرانی

ارسال نظرات