۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۹۹۷۲۰
عضو خبرگان رهبری:

آمریکا درصدد تکرار پروژه عراق در کشور لیبی است

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه‌های علمیه مراغه گفت: آمریکا درصدد تکرار پروژه عراق در کشور لیبی است، به این منظور که نفت و سرمایه‌های ملی را برای تأمین منافع و هزینه‌های ادامه جنگ در نقاط مختلف جهان چپاول کند.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امیرالمؤمنین مراغه اظهار داشت: حوادث و تحولات اخیر منطقه تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است.

وی با بیان این‌که بیداری ملت‌های مسلمان به برکت نظام اسلامی ایران بوده است، گفت: باید قدر انقلاب اسلامی را دانست و با مدعیانی که درصدد مصادره آن به نام خود هستند، مقابله کرد.

امام جمعه مراغه خاطر‌نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه جناح‌های داخلی است، در واقع با وجود ولایت، جناح معنای خود را از دست می دهد، چراکه همگان منتعم ولایت و رهبری هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تاکید بر قدرشناسی از ولایت فقیه گفت: رسالت امروز طلاب و روحانیان حضور فعال و تأثیرگذار در سنگر ولایت است، طلبه ای که در تحصیل و تهذیب کوشا نیست، در ولایت‌مداری خود شک کند چراکه رهبری دوستدار طلاب مفید برای جامعه اسلامی هستند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار مردم لیبی در روزهای گذشته اظهار داشت: آمریکا و اروپا با اعزام ناوهای جنگی خود به سواحل لیبی قصد غارت سرمایه‌های ملی و نفت این کشور را دارند.

وی با تشریح تاریخ جنگ‌های مختلف آمریکا با ملل مظلوم گفت: جنگ برای آمریکا جز خفت و ناامنی چیزی دیگری به ارمغان نیاورده، این در حالی است که ایالات متحده خود را بزرگ‌ترین مدعی حقوق بشر می‌داند.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که اعدام صدام عبرتی برای حاکم دیکتاتور لیبی نشده است، ادامه داد: آمریکا درصدد تکرار پروژه عراق در کشور لیبی است، به این منظور که نفت و سرمایه های ملی را برای تامین منافع و هزینه های ادامه جنگ در نقاط مختلف جهان چپاول کند./935/پ202/س
ارسال نظرات