۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۹۸۶۲۵
امام جمعه موقت شیبان اهواز:

حفظ وحدت و همدلی میان مسلمان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیبان اهواز، حفظ وحدت و همدلی میان کشور های مسلمان را امری ضروری دانست و اظهار کرد: حفظ انسجام و اتحاد میان کشورها و مذاهب مسلمان بر همه واجب است؛ چرا که این مسأله سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني فرد، امام جمعه شيبان اهواز، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان
حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فرد، امام جمعه موقت شیبان اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت هفته وحدت و دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: تقوای الهی یعنی راه بزرگان و علما را در پیش گیری و از انجام اعمال زشت و ناسند خود داری کنید.

استاد حوزه علمیه، با بیان این که وحدت و همدلی میان امت حزب الله ضروری است، تصریح کرد: حفظ انسجام و اتحاد میان کشورها و مذاهب مسلمان بر همه واجب است؛ چرا که این مسأله سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

حجت الاسلام حسینی فرد، وحدت میان مسلمانان را سبب در هم شکستن هیمنه استکبار دانست و اذعان داشت: دشمنان همواره در تلاش برای تفرقه میان مسلمانان هستند، از این رو حفظ وحدت و همدلی، هیمنه استکبار را در هم کوبیده و مشت کوبنده ای بر دهان آنها می زند.

امام جمعه موقت شیبان اهواز، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران موجی گسترده در کشورهای اسلامی ایجاد کرد، بیان داشت: خوشبختانه ما روز به روز شاهد آغاز قیام های مردمی در کشورهای جهان به ویژه کشورهای مسمان هستیم که این مسأله به برکت گسترش آرمان های اصیل اسلامی در جهان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در پایان سخنان خود، به سالروز میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اشاره و خاطر نشان کرد: گرامی داشت اعیاد شیعیان نه تنها موجب جشن و سرور و خوشحالی مردم می شود بلکه سبب ریزش الطاف و نعمت های الهی بر روی زمین می شود./945/ت303/ص
ارسال نظرات