۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۹۸۳۰
رییس ماهنامه شیعیان لكنهو در گفتگو با رسا:

آمریكا و انگلیس در اجرای كودتای نرم در ایران شكست سختی خوردند

خبرگزاری رسا ـ رییس ماهنامه شیعیان شهر لكنهو تاكید كرد: اكنون مشخص شد كه تمامی مبالغی كه آمریكا و انگلیس برای اجرای پروژه های براندازی نرم در ایران هزینه كرده بودند، كاملا بر باد رفته است و این حكومت های استعماری در اجرای كودتای نرم در ایران شكست سختی خوردند.
آمریكا و انگلیس در اجرای كودتای نرم در ایران شكست سختی خوردند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جابر جوراس از روحانیون برجسته شیعه در شهر لكنهو مركز شیعیان هند و رئیس ماهنامه الاصلاح در این شهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هند، از شكست نقشه های براندازی و كودتای نرم در ایران ابراز خوشحالی كرد و گفت: آمریکا برای درست کردن واکسن انفلوانزای خوکی سی و پنج میلیون دلار هزینه كرد ولی برای دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران مبلغی حدود چهارصد میلیون دلار خرج کرد كه همگان شاهد بودیم كه این هزینه ها راه به جایی نبرد و همه مردم ایران قاطعانه پشت سر ولایت فقیه به ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد احترام می گذارند.

وی گفت: آقای احمدی نژاد برای همه دنیا به خوبی شناخته شده اند، به ویژه شیعیان كشورهای اسلامی ایشان را به عنوان مردی می شناسند كه مانند امام خمینی (ره) در مبارزه با استكبار جهانی و اسرائیل جنایتكار شجاعانه و قاطعانه وارد میدان می شدند.

جوراس خاطر نشان كرد: همه شاهد بودیم كه علی رغم فشارهای داخلی و خارجی، احمدی نژاد هیچگاه در بحث انرژی هسته ای كوتاه نیامد و مرعوب غرب نشد؛ وی تا آخرین لحظه دولت خود از آبروی ملت ایران دفاع كرد و اجازه نداد كشورهای قلدر منافع ملت ایران را به تاراج ببرند.

این روحانی سرشناس شیعه در لكنهو در ادامه گفتگو بیان داشت: همین ویژگی های احمدی نژاد و نیز ولایتمداری قاطع ایشان است كه غرب را برآن داشت كه برای تضعیف و از صحنه خارج كردن وی دست به هر كاری بزند كه الحمد لله موفق نشدند.

جوراس افزود: این صفت مردان خداست كه بر خدا ایمان دارند و بر او توکل می کنند و تنها از او می ترسند گرچه دنیا علیه آنها كار كنند. الگوی احمدی نژاد امام خمینی(ره) است كه با درنظر گرفتن خواست خدا، به خواست هیچ فرد و گروه دیگر توجه نمی كند.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: همین ایمان و توكل به خداوند است كه به تمامی اغتشاشها و آشوبهای خیابانی در ایران خاتمه داد و برنامه های انگلیس و آمریكا را برای تضعیف نهادهای انقلابی در ایران نقش برآب كرد.

جوراس در پایان ابراز امیداوری كرد كه مردم ایران روز به روز وحدت خود را حفظ كنند و با تبعیت از ولی فقیه زمان كشور خود را از بحرانها نجات برهانند.





ارسال نظرات