۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۹۷۲۲۶
عضو کمیسیون امنیت داخلی مجلس:

جهان در آستانه تحولی عظیم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه امروز پیروزی جهان اسلام به سردمداری ایران اسلامی را شاهد هستیم تأکید کرد: جهان در آستانه تحولی عظیم است ما در این تحول نقش اساسی و سرنوشت ساز داریم.
عفت شريعتي، نماينده مردم مشهد در مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عفت شریعتی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید مشهد در حسینیه آیت الله عبادی مشهد اظهار داشت: آیت الله عبادی در کنار فرزندان شهیدش متنعم به نعمت پروردگار است و مرگ این بزرگان نه تنها از محبوبیتشان نکاسته بلکه بر تکامل شخصیتی ومعرفتی وی در اذهان عموم افزوده است.

وی افزود: مجالس بزرگداشت چنین استوانه های معرفتی، کلاس درس برای ماست که اگر می خواهیم زندگی مان صدقه جاریه در مسیر خدا باشد راه آیت الله عبادی ها را که راه حقیقت طلبی وفرزانگی وخیر دنیا و آخرت است را ادامه دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: آیت الله عبادی با وجود کهولت سن و بیماری در دورترین نقاط استان حضور می یافت و به تبعیت از اجداد بزرگوارش در پاسخ دعوت مردم نه به زبان نمی آورد از این رو در مراسم بزرگداشت این عالم بزرگوار شاهد حضور قلب های مردم هستیم.

شریعتی، در خصوص اجر رسالت پیامبر(ص) تصریح کرد: معصومین(ع) به اظهار محبت ما نیازی ندارند و اینکه خداوند محبت ایشان را اجر رسالت قرار داد به نفع خود ماست؛ ما نیازمند عرض ادب وتوسل و ارادت به ساحت ایشان هستیم چون ائمه اطهار(ع) سکانداران عالم هستی و مهندسین نظام آفرینش هستند و اگر عرض محبت کنیم برکات قرآن و عترت شامل حال ما شده و در مسیر آنان حرکت خواهیم کرد و این همان رحمة للعالمین بودن پیامبر اکرم(ص) است.

عضو کمیسیون امنیت داخلی مجلس ابراز داشت: امروز انقلاب ایران به بار نشسته است، در سال های آغازین انقلاب دشمن از صدور انقلاب هراس داشت و تصور می کرد این صدور از طریق نظامی و شیوه های خاص خواهد بود در حالی که امروز صدور انقلاب را بدون هیچ ابزار خاصی شاهد هستیم. یعنی این معنویت، معرفت و ولایت مداری برخاسته از قرآن و عترت است که به تدریج در دل و جان بشریت رسوخ می کند.

وی، خیزش های مردمی در جهان اسلام را میوه شیرین نخل تناور انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران درآستانه چهلمین سال پیروزی به اوج خود رسیده و کمال جدیدی را تجربه می کند که همان خیزش های انقلابی خاورمیانه است که از ملت انقلابی ما الگو گرفته است.

شریعتی یادآور شد: علامت قیام ولایی مردم مصر، تونس، اردن و... این است که حتی هنگام حمله نیروهای دولتی اقامه نماز می کنند و در سخت ترین شرایط بر اقامه نماز پافشاری دارند. علامت قیام زنانشان هم حفظ حجاب است لذا ما که الگوی آنان هستیم باید به نحو احسن به این دو مهم بها داده ونسبت به اقامه آن توجه داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: انقلاب ما سه مرحله داشت؛ بیرون راندن و سرنگونی طاغوت که با پیروزی انجام شد، ایجاد حکومت اسلامی که با تدبیر امام خمینی(ره) و امام خامنه ای شکل گرفت و شرایط فعلی که به سمت جهانی شدن انقلاب و تحقق وعده خداوند مبنی بر به ارث رسیدن زمین به مستضعفین فی الارض پیش می رویم. در این مرحله باید زمینه سازی کرد و نقش اصلی را در این عرصه، جوانان با تکمیل سیر تکامل فرهنگی، سیاسی و معنوی خود ایفا کنند.

وی با بیان اینکه امروز پیروزی جهان اسلام به سردمداری ایران اسلامی را شاهد هستیم تأکید کرد: جهان در آستانه تحولی عظیم است ما در این تحول نقش اساسی و سرنوشت ساز داریم. چون منتظر انسان کامل هستیم باید در جهت تکامل گام برداریم، ظهور انسان کامل زمانی محقق می شود که بارقه هایی از کمال درو جود منتظران هم باشد. /930/پ202/ص
ارسال نظرات