۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۹۶۷۲۲

جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران 30 بهمن برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران 30 بهمن‌ماه در شهر قم برگزار می‌شود.
جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران 30 بهمن برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا، مریم ناصح مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، از برگزاری جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهراندر  30 بهمن‌ماه در شهر قم خبر داد و افزود: جشنواره امسال پنجمین جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران است که این جشنواره با هدف تقدیر و تجلیل از برگزیدگان قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های مختلف مسابقات قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران در قالب طرح‌های گوناگون به اجرا در می‌آیند، اظهار داشت: رشته ترجمه و مفاهیم در قالب طرح نسیم، رشته تفسیر که به تفسیر 6 سوره از قرآن کریم از سوی حجت‌الاسلام قرائتی اختصاص دارد در قالب طرح تبیان، رشته تفسیر موضوعی در قالب طرح اشراق در کنار رشته‌های قرائت و حفظ، رشته‌های مختلف مسابقات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران را تشکیل می‌دهد.

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران شیوه برگزاری مسابقه رشته قرائت وحفظ را شفاهی و سایر رشته‌ها را کتبی و به صورت هماهنگ عنوان کرد و گفت: مسابقات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در اکثر رشته‌ها در دو مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای و در رشته‌های قرائت و حفظ علاوه بر این مراحل دارای مرحله کشوری نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراحل مدرسه‌ای و منطقه‌ای این مسابقات برگزار شده است، ادامه داد: مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ یک روز قبل از برگزاری جشنواره قرآن در شهر قم برگزار می‌شود.

ناصح گفت: در جشنواره سراسری حوزه‌های علمیه خواهران از شش نفر اول رشته‌های مختلف قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران تقدیر خواهد شد. /901/د102/ص
ارسال نظرات