۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۹۶۲۴۱
امام جمعه اهر:

نقش آیت الله نوری همدانی در افشای توطئه جریان فتنه مثال زدنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: فتنه گران و معاندان داخلی و خارجی پس از مواضع به حق حضرت آیت الله نوری همدانی در جریان فتنه، هجمه رسانه ای گسترده ای علیه این مرجع تقلید آغاز کردند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
حجت الاسلام علی حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر چهار روزه حضرت آیت الله نوری همدانی به استان آذربایجان غربی اظهار داشت: سفرهای استانی حضرت آیت الله نوری همدانی موجی از معنویت و نشاط دینی را در نقاط مختلف کشور به راه انداخته است.

وی خاطر‌نشان کرد: این حرکت ابتکاری این مرجع تقلید سبب همگرایی دینی مردم شده و نشان داد که مرجعیت شیعه همواره در جهت مصالح نظام اسلامی و امور مسلمین گام بر می‌دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل حضرت آیت الله نوری همدانی در افشای توطئه‌های جریان فتنه در سال گذشته گفت: حمایت قاطع و بی دریغ حضرت آیت الله همدانی از مواضع رهبر فرزانه انقلاب، تجلی ولایت مداری مرجعیت بوده است.

امام جمعه اهر با بیان این‌که حضرت آیت الله نوری همدانی در جریان فتنه پس از انتخابات ولایت‌مداری را در عمل به نمایش گذاشت، تصریح کرد: فتنه‌گران و معاندان داخلی و خارجی پس از مواضع به حق حضرت آیت الله نوری همدانی در جریان فتنه، هجمه رسانه ای گسترده ای علیه این مرجع تقلید شیعیان، آغاز کردند که البته در نهایت جز خاری و خفت چیزی عایدشان نشد.

عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: سخنرانی‌های حضرت آیت الله نوری همدانی در طول سفرهای استانی، نه تنها سبب وحدت و همگرایی ملت ایران می‌شود، بلکه اصول ولایت‌مداری را به عموم اقشار جامعه نشان می‌دهد.

حجت الاسلام حاجی زاده دیدار چهره به چهره اقشار مختلف مردم با آیت الله نوری همدانی در سفرهای استانی را قابل تقدیر دانست و گفت: سفر این مرجع تقلید نوعی یادآوری رسالت مهم روحانیت که همان هجرت برای تبلیغ مبانی دینی است، خواهد بود./935/ت302/س
ارسال نظرات