۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۹۳۵۷۵
امام جمعه خوی:

مقابله با شایعات، اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به پیروزی می‌رساند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی در جلسه هماهنگی هدفمند کردن یارانه‌ها بر مدیریت و پیگیری شایعات و توجه به توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شکوري
امام جمعه خوي غلامحسين عماري 
معاونت استاندار و فرماندار خوي جلسه هماهنگي طرح هدفمند کردن يارانه ها در خوي حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري
امام جمعه شهرستان خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه شهرستان خوی، شب گذشته در جلسه هماهنگی هدفمند کردن یارانه‌ها که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ قانون هدفمند کردن یارانه ها را یکی از قوانین مهم اقتصادی و ملّی کشور عنوان کرد که ضرورت آن را همه ارکان نظام در ادوار مختلف مورد توجه و یادآوری قرار داده اند.

وی در ادامه با تأکید برهرچه بهتر اجرا شدن این قانون سرنوشت ساز بیان داشت: طرح هدفمند کردن یارانه ها پس از تأیید مقام معظم رهبری، تصویب مجلس شورای اسلامی، امضای شورای نگهبان و ابلاغ رییس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی به مرحله اجرا رسیده است.

حجت الاسلام شکوری اطلاع رسانی مستدل و به موقع به مردم از ناحیه متخصصین اقتصادی نظام، پاسخگویی شفّاف و منطقی به انتقادات منتقدان از ناحیه دولتمردان، ایجاد هماهنگی های لازم در میان مجریان و همچنین نظارت مستمر و کنترل بازار را از جمله مواردی برشمرد که لازم است مسؤولان و متولیان اجرایی طرح هدفمند کردن یارانه ها مورد توجه جدّی قرار دهند.

وی در ادامه با تأکید بر مدیریت و پیگیری شایعات و توجه به توطئه های دشمنان و عوامل آنان خاطر نشان کرد: از جمله اهداف مهم و استراتژیک استکبار جهانی در کشور ایران اسلامی این بوده که با شایعه پراکنی، ایجاد بدبینی نسبت به مسؤولان، بزرگنمایی ضعف ها و نادیده گرفتن پیشرفت ها و اقدامات انجام شده، دولت را از پرداختن به طرح های کلان و ملی باز دارد.
 
رییس حوزه های علمیه خوی در پایان خاطر نشان کرد: با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، تقویت روحیه انتقاد پذیری و پاسخ شفاف و منطقی به نقدها، استفاده بهینه از فرصت ها، برگزاری جلسات توجیهی با حضور اقشار مختلف مردم، نظارت دقیق بر عملکرد زیر مجموعه، انجام به موقع وظایف محوله و مهم تر از همه با بصیرت افزایی در میان آحاد مردم می توان تمامی توطئه های استکبار را خنثی کرد.

مردم شهرستان خوی از آمادگی کافی برای اجرای طرح هدفمند کردن برخوردارند

غلامحسین عماری، معاونت استاندار و فرماندار خوی نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری مردم شهرستان خوی در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت: در چند ماه اخیر با اطلاع رسانی دقیق، سخنرانی در محافل مختلف و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال حاضر مردم شهرستان از آمادگی کافی برای همراهی دولت در اجرای بزرگترین طرح تحول اقتصادی برخوردار هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسؤولان شهرستان با حضور در سطح دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی، بازار و روستاهای تابعه، روشنگری و اطلاع‌رسانی لازم را ارائه کرده اند و خوشبختانه در بازدیدهای به عمل آمده، تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی وجود نداشته است.

فرماندار خوی هدفمند کردن یارانه‌ها را از بزرگ‌ترین طرح‌های اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: دولت تلاش می‌ کند در این جراحی بزرگ بخش‌های مختلف اقتصادی نظیر واحدهای صنعتی، کارخانجات، بخش کشاورزی به ویژه طبقات ضعیف جامعه را مورد حمایت قرار داده تا آحاد مردم عادلانه از ثروت‌های کشور بهره مند شوند.

وی در پایان با بیان این‌که مردم نسبت به نتیجه این طرح خوش‌بین هستند، اظهار داشت: با سخنرانی دکتر احمدی نژاد و اطلاع رسانی های انجام شده امید در سطح جامعه افزایش یافته چراکه مردم می دانند با صرفه جویی و بهینه کردن مصرف می توانند از مصارف غیر ضروری جلوگیری کرده و به اقتصاد کشور کمک کنند/938/پ202/س
ارسال نظرات