۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۹۱۰۵۳
به همت طلاب تبریزی؛

نرم‌افزار چند رسانه‌ای معاد در تبریز تولید شد

خبرگزاری رسا ـ رییس دارالتحقیق شهید مطهری تبریز از تولید نرم افزار چندرسانه ای معاد ویژه دانش آموزان مقطع راهنمایی خبر داد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
حجت الاسلام حسین قدوسی، رییس دارالتحقیق شهید مطهری تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز در راستای گسترش و تعمیق ارزش های دینی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اقدام به تولید نرم افزارهای فرهنگی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نرم افزار چندرسانه‌ای معاد با هدف آشنایی دانش آموزان مقطع راهنمایی با آخرالزمان و ضرورت انجام تکالیف الهی به همت جمعی از طلاب تبریز تولید شده است.

حجت الاسلام قدوسی ادامه داد: این نرم افزار ضمن طراحی جذاب و مبتنی بر روان شناسی رنگ‌ها، با بهره‌گیری از آیات قرآنی و احادیث ائمه معصوم(ع) دانش آموزان را با نتایج اعمال نیک و بد آشنا می‌کند.

رییس دارالتحقیق شهیدمطهری تبریز همچنین در ادامه از تولید نرم افزار نماز با ویژه دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان خبر داد و گفت: این نرم افزار با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز مرحله نهایی خود را طی می کند، حاوی پنجاه داستان کوتاه نماز، مسابقه، سرگرمی، شخصیت های دینی، تصاویر و نماهنگ های مختلف است.

وی همچنین از تولید فیلم تقلید با عنوان کانال 15 خبر داد و گفت: این فیلم ویژه دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان بوده به تشریح احکام تقلید می پردازد.

حجت الاسلام قدوسی در پایان با تأکید بر بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا برای تبلیغ دینی‌ خاطر‌نشان کرد: روحانیت ناگزیر به استفاده از راهکارهای جدید تبلیغی برای جلب نظر مخاطبان جوان و نوجوان است./935/پ202/س
ارسال نظرات