۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۸۹۰۷۵
حجت الاسلام و المسلمین رجبی:

رسانه ها ابعاد مختلف سفر و بیانات مقام معظم رهبری را تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به سفر تاریخی و مهم مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، از رسانه ها خواست این سفر را یک سفر مقطعی قلمداد نکنند و ابعاد مختلف بیانات و رهنمودهای ایشان را برای اقشار مختلف جامعه تبیین کنند.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر 10 روزه حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را سفری تاریخی و توأم با معنویت و برکات فراوان برای این استان و حوزه های علمیه دانست.

وی استقبال اقشار مختلف مردم، حوزویان، علما و روحانیان از مقام معظم رهبری را بسیار حماسی و بی نظیر خواند و با تاکید بر اینکه بیانات و راهکارهای ایشان همواره تحول آفرین و راهشگا بوده است ابراز داشت: همانگونه که استقبال مردم از رهبری بی نظیر بود، فرمایشات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بی نظیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی، با اشاره به دیدارهای طلاب، علما و روحانیان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: بیانات و دیدگاه هایی که رهبر انقلاب در این دیدارها ارائه کردند بسیار مهم بود و اگر مورد توجه قرار گیرد و برای آن برنامه ریزی و سیاستگذاری شود می تواند منشا اثر و تحولات بسیار خوبی در حوزه های علمیه باشد.

این استاد حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری باید برای اقشار مختلف مردم تبیین شود تصریح کرد: رسانه های گروهی باید نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشند و سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را یک سفر مقطعی و گذرا تلقی نکنند.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی رسانه های گروهی به این امر مهم اظهار داشت: شایسته است رسانه های گروهی با تجزیه و تحلیل و مصاحبه با نخبگان و شخصیت های مختلف ابعاد مختلف سفر و بیانات مقام معظم رهبری را تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی ادامه داد: رسانه های گروهی باید از متولیان و مسؤولان بخواهند که در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی برای عملیاتی کردن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری چه اقداماتی را انجام داده اند.

وی از عملکرد خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم قدردانی و تصریح کرد: بنده در ایام حضور مقام معظم رهبری به دلیل اشتغالاتی که داشتم موفق به مشاهده سایت خبرگزاری رسا نشدم.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: با توجه به پیشینه خبرگزاری رسا حدس من این است که این خبرگزاری نسبت به پوشش و انعکاس اخبار حضور مقام معظم رهبری و انتشار بیانات ایشان عملکرد خوبی را داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: در مدت زمان حضور 10 روزه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم شاهد ارسال پیامک های بسیار خوبی از سوی این رسانه خبری بودیم که این مساله، فعالیت خوب خبرگزاری رسا را نشان می دهد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات