۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۸۷۴۳۱

نشست‌های تفسیر قرآن در دزفول برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، از برگزاری نشست تفسیر قرآن کریم مسؤولان و اعضای کانون جلسات قرآن دزفول خبر داد.
قرآن کريم
حجت‌الاسلام روح‌الله کرکی، مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نشست تفسیر قرآن کریم مسؤولان و اعضای کانون جلسات قرآن دزفول خبر داد و اظهار داشت: این سلسله جلسات تفسیر که به صورت ترتیبی از سال 1380 آغاز شده است، با حضور مسؤولان و اعضای جلسات قرآن کانون جلسات دزفول همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که محمد حاجی‌خلف از اساتید دانشگاه و از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس تدریس این دوره را به عهده دارد، خاطر نشان کرد: دوره تفسیر اعضای  کانون جلسه قرآن دزفول، شنبه‌ها و به صورت هفتگی در حسینیه امام جمعه دزفول، جنب دفتر امام جمعه شهرستان در حال برگزاری است.

گفتنی است، آخرین جلسه این دوره از تفسیر به تفسیر آیات 10 تا 13 سوره مبارکه «مائده» شنبه هجدهم مهرماه با حضور اعضا برگزار شد.

یادآور می‌شود، این دوره از تفسیر قرآن کریم، شنبه و یا جمعه به صورت یک روز در هفته و با تغییر ساعت در فصل تابستان و زمستان، عصر‌ها برگزار می‌شود./945/پ203/س
ارسال نظرات