۱۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۸۷۰۰۴
مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد خوزستان:

ایجاد مؤسسه‌های دینی اولویت کاری دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان اظهار داشت: احداث مؤسسه های دینی و فرهنگی اولویت کاری کانون‌های فرهنگی مساجد است.
حسين براتي، مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین براتی، مسؤول دبیرخانه خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، شب گذشته در نشست مدیران و ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مناطق ملاشیه و ام اتمیر به بررسی مشکلات و برنامه های فرهنگی پرداخت و گفت: ایجاد مؤسسه های دینی باید از اولویت های کانون فرهنگی مساجد قرار گیرد.

مسؤول دبیرخانه خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به گسترش مؤ‌سسات فرهنگی در مناطق ملاشیه و ام اتمیر به حضور پرشور بانوان در کانون های فرهنگی هنری تأکید کرد و افزود: حمایت از فعالیت خواهران در بخش کانون‌های مساجد بسیار ضروری است.

همچنین حجت الاسلام خمیس بداوی، مدیر کانون فرهنگی و هنری نور ملاشیه گفت: این منطقه بالغ بر پنجاه هزار نفر جمعیت و دارای پانزده مسجد و حسینیه است که افزایش چهل شهید بر شهدای این منطقه از مهم‌ترین عملکردهای این منطقه است.

مدیر کانون هنری ملاشیه در ادامه گفت: زمینی به مساحت 1200 متر در اطراف این منطقه از طرف ساکنان آن اهدا شده که برای ایجاد سالن ورزشی و کتابخانه یا فرهنگسرا از آن استفاده می‌شود.

قابل ذکر است، در این مراسم مسؤولان و ائمه جماعات مساجد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند./945/پ202/س
ارسال نظرات