۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۸۵۳۲۹
کارشناس قرآنی:

اتحاد جوامع اسلامی راه جلوگیری از نفوذ بیگانگان است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تقویت اتحاد، انسجام و ایجاد همدلی میان جوامع اسلامی را سبب جلوگیری از نفوذ بیگانگان دانست.
قاسم شميري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قاسم شمیری، کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شب گذشته در حاشیه اختتامیه نمایشگاه کتاب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: تقویت اتحاد، انسجام و ایجاد همدلی میان جوامع اسلامی، از نفوذ بیگانگان جلوگیری می کند.

کارشناس قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: تقویت اتحاد و انسجام و ایجاد همدلی و اتحاد میان جوامع اسلامی، موجب گسترش و نفوذ اسلام و انقلاب میان دشمنان خواهد شد زیرا می توان اهداف ما را در مقابل دشمن به اجرا گذاشت و خروجی یک کار صحیح، متحد و منسجم برای نسل های آینده به ثمر خواهد رسید.

شمیری بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و یادآور شد: بر همه مسلمانان وظیفه دینی، عقلی و شرعی آنها است که از برادران و خواهران مظلوم فلسطین حمایت مادی و معنوی داشته باشند و اگر ما از دریچه بسیار کوچک، یک حمایت از برادران و هم نوعان خود در فلسطین اشغالی داشته باشیم، اهداف و ارزش های انسانی را به اجرا می گذاریم.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان تصریح کرد: روز جهانی قدس میراثی است که از سوی امام راحل به ما رسیده از این رو باید از آن به شکل ارزنده ای  بهره برداری کنیم، زیرا قدس شعاری عملی، عقیدتی و اساس دینی است./945/پ202/س

ارسال نظرات