۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۸۴۶۷۰

دومین نمایشگاه علوم قرآنی اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری دومین نمایشگاه علوم قرآنی اردبیل خبر داد.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل


حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه علوم قرآنی اردبیل همزمان با سیزدهم ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برپا شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاهکه از روز گذشته آغاز شده به مدت 10 روز با برپایی غرفه‌های متعدد برای بازدید عموم علاقه مندان و خادمان قرآن برپاست.

حجت الاسلام ستوده برپایی غرفه های تخصصی، ارایه قرآن های نفیس، نشست های تخصصی و معرفتی، معرفی فعالیت‌های قرآنی ارائه نرم‌افزار‌های قرآنی را از برنامه‌های این نمایشگاه اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: غرفه تخصصی عفاف و حجاب با هدف اجرای فعالیت‌ های امور فرهنگی بانوان، معرفی زنان برتر قرآنی و آیات و روایات در خصوص عفاف و حجاب برپا شد.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که قرآن کتاب سعادت و هدایت بشریت است، گفت: قرآن زمینه‌ساز هدایت بشریت از ظلم به نور است، از این رو بهره‌مندی هرچه بیشتر از آیات الهی سعادت را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام ستوده گفت: اگر بشریت تمام برنامه‌های زندگی خود را همسو با آموزه‌های قرآن قرار دهد، اثاری از مشکلات و معضلات عدیده مشاهده نخواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات