۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۴۴۶۴
حجت الاسلام و المسلمین رجبی:

بیشترین وحدت را باید با نیروهای معتقد به نظام و مطیع رهبری برقرار کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد: وحدت برقرار کردن با افرادی که در مسیر باطل و منحرف قرار گرفته اند و یا اینکه معتقد نیستند و هرچه شفاف سازی می کنیم حاضر به پذیرش حق نیستند، بی معنا است.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ در تبیین سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام، مبنی بر ضرورت حفظ وحدت مسؤولان، تاکیدات ایشان را بسیار مهم، اساسی و کلیدی توصیف و تصریح کرد: معظم له قبلا نیز راجع به این مساله و همچنین جذب حداکثری و دفع حداقلی سخنان مهمی را ایراد کرده بودند.

وی وحدت را از جمله نعمت های بزرگ الهی در جامعه اسلامی دانست و ابراز داشت: در نظام اسلامی وحدت یک امر مطلوب است و در سایه همین عامل است که جامعه و ملت در مسیر موفقیت قرار می گیرد و اقتدار و شکوه نظام اسلامی به نمایش گذاشته می شود.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه وحدت باید بر اساس محور حق و در راستای منافع نظام و اسلام باشد تصریح کرد: دایره وحدت افرادی را که نسبت به آرمان های نظام، امام و رهبری اعتقادی ندارند و یا اینکه مواضع آنها نشان داده که در عمل پایبند به اصول نیستند، شامل نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی، با یادآوری فرازهایی از تاکیدات رهبری در خصوص ضرورت وحدت در کشور اضافه کرد: با افرادی که پایبند به نظام، آرمان های امام و رهبری و ولایت فقیه هستند، باید بیشترین وحدت را داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ادامه داد: گروه دیگری که باید با آنها وحدت داشت، فریب خوردگان و افراد پشیمانی هستند که می خواهند به مسیر حق بازگردند، ما نباید به دلیل اشتباه آنها، مانع از جذب آنها بشویم و باید تلاش کنیم با اطلاع رسانی، گفت و گو و شفاف کردن مسائل، حقایق را برای آنها روشن کنیم و فریب خوردگان نادم را به جمع نیروهای خودی اضافه کنیم.

وی اظهار داشت: با نیروهای معتقد به نظام مقدس اسلامی و مطیع مقام معظم رهبری باید بیشترین وحدت را برقرار کرد و نباید اختلاف سلایق را موجب و عامل جدایی قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: افرادی که در مسیر باطل و منحرف قرار گرفته اند و یا اینکه معتقد نیستند و هرچه شفاف سازی می کنیم حاضر به پذیرش حق نیستند، وحدت با این گونه افراد به دلیل اصرارشان بر مسیر باطل، بی معنا است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی نیز تصریح کرد: اطلاع رسانی و شفاف سازی و همچنین تبیین نقشه ها و توطئه های دشمنان برای افرادی که اشتباه کرده اند، وظیفه همه معتقدان به نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی، ادامه داد: دفع حداقلی نیز مربوط به افرادی است که سر سازش با اصول انقلاب ندارند و در مسیر انحرافی قرار گرفته اند و همچنان اصرار بر ادامه راه و کار باطل خود دارند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات