۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۸۳۳۲۲
نماینده ولی فقیه در گلستان:

مبلغان توطئه دشمنان و اختلاف‌افکنان را شناسایی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان ایجاد اختلاف و تفرقه را یکی ار حربه های دشمنان اسلام دانست و گفت: مسلمانان باید همواره در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در گردهمایی علما و روحانیان استان که در گرگان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغ دین گفت: هیچ کاری در جامعه به اندازه تبلیغ دین اهمیت ندارد و مبلغان باید در این امر بسیار تلاش کنند.

وی با بیان این که مبلغان در راه تبلیغ دین از هیچ کوششی دریغ نکنند، افزود: آنها نباید گفتار و اعمالشان در امر تبلیغ متناقض باشد.

امام جمعه گرگان با بیان این که در مقام تبلیغ همچون مردم عادی سخنرانی نشود، افزود: دشمنان به دنبال نقطه ضعفی از ملت هستند و مبلغان باید در امر تبلیغ به نوعی سخنرانی کنند که این نقطه ضعف به دست دشمنان نیفتد.

وی نیکو سخن گفتن را از معیارهای یک مبلغ خوب بیان کرد و ادامه داد: مبلغان باید در امر تبلیغ ذهن و دل خود را از وابستگی ها خالی کرده و به مطالعه بپردازند؛ چون این دوره با دوره های قبل تفاوت دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به مشکلات کمبود آب گفت: مبلغان در این مدت باید نسبت به ترویج فرهنگ صرفه جویی آب تمام سعی خود را انجام دهند تا جامعه دچار مشکل نشود.

آیت الله نور مفیدی خواستار تذکر روحانیان و مبلغان برای اصلاح الگوی مصرف در جامعه شد و افزود: بین مصرف و تولید ثروت رابطه عکس وجود دارد و در صورت پایین آمدن مصرف، تولید ثروت افزایش خواهد یافت.

وی یکی از حربه های دشمنان را ایجاد اختلاف و درگیری بین مسلمانان دانست و گفت: وظیفه روحانیان شناسایی دام دشمنان و جلوگیری از افتادن امت اسلامی در این دام است./950/پ202/س
ارسال نظرات