۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۶۶۲۴۹
مولوی شهنوازی در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا:

سیدحسن نصرالله محبوب قلوب مسلمانان است

سیدحسن نصرالله محبوب قلوب مسلمانان است
امام جمعه شهرستان خاش گفت: اگرچه معتقدیم ترور شهید سید حسن نصرالله خسارت بزرگی برای محور مقاومت است اما به این معنا نخواهد بود که جایگاه خالی بماند بلکه خداوند با هدایت خود فردی را جایگزین این شهید والا مقام خواهد کرد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را به همه مسلمانان و مجاهدان محور مقاومت و مقام معظم رهبری تسلیت گفت و ابراز داشت: در این شکی نیست که سید حسن نصرالله یک انسان بسیار باتدبیر، هوشیارو با استعداد بود و سخنان بسیار موثری داشت که مردم لبنان به خوبی متوجه می شدند و به آن عمل می کردند.

وی با اشاره به اینکه دبیرکل حزب الله محبوب قلوب رزمندگان محور مقاومت و اسلام بود، اظهار داشت: تاریخ اسلام به اثبات رسانده است که زمین از نیروهای الهی هیچگاه خالی نمی شود. آنگاه که رهبر و معمار کبیر انقلاب از دنیا رحلت نمودند خیلی مضطرب شده بودیم که آینده انقلاب چه خواهد شد اما رهبر معظم انقلاب آمدند و به بهترین وجه جایگاه رهبری را حفظ کردند و به خوبی هم در طول این مدت نه تنها کشور ایران بلکه دنیای اسلام را رهبری و مدیریت کرده اند.

مولوی شهنوازی افزود: اگرچه معتقدیم ترور شهید سید حسن نصرالله خسارت بزرگی برای محور مقاومت است اما به این معنا نخواهد بود که جایگاه خالی بماند بلکه خداوند با هدایت خود فردی را جایگزین این شهید والا مقام خواهد کرد که به فضل پروردگار نهضت ادامه پیدا می کند و در آینده نزدیک در قدس شریف نماز خواهیم خواند.

امام جمعه خاش با اشاره به آیه «ان تنصروا الله ینصرکم» تصریح کرد: تفرقه و اختلافات و خودخواهی را اگر در جهان اسلام کنار بگذاریم جای هیچ نگرانی نخواهد بود و آینده از آن مسلمانان است.

مولوی شهنوازی خاطرنشان کرد: لبنان، فلسطین و سوریه دروازه جهان اسلام هستند اگر ما دروازه را محکم محافظت کنیم جهان اسلام محفوظ می ماند ولی اگر مسلمانان از این دروازه به خوبی محافظت نکنند برای جهان اسلام خطرناک است. اسرائیل یک وحشی سیری ناپذیر است و برنامه صهیونیست ها تنها فلسطین نیست بلکه آنها به دنبال انتقام خیبر و بنی قریظه هستند.

وی افزود: صهیونیست ها برای امروز فکر نمی کنند بلکه عقده ای هایی هستند که اگر قدرت داشته باشند بلایی بر سر امت اسلامی می آورند که در تاریخ نمونه ای نداشته باشد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حمایت از لبنان و فلسطین برهر فرد از مسلمانان واجب است و این جمله دوراندیشی مقام عظمای ولایت را می رساند که با بصیرت خود آینده اسلام را ترسیم کردند.

ارسال نظرات