۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۷۶۴۷۵۴
امام جمعه مراغه:

اقدام رسانه‌های جمهوری آذربایجان علیه ایران محکوم است

اقدام رسانه‌های جمهوری آذربایجان علیه ایران محکوم است
امام جمعه مراغه با اشاره به اظهارات رسانه‌های جمهور آذربایجان علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی گفت: آذربایجان بخشی جدا شده از ایران است.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پور محمدی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه شهر مراغه با اشاره به اظهارات رسانه‌های جمهور آذربایجان علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی اظهار کرد: آذربایجان بخشی جدا شده از ایران است.

وی از وزارت امور خارجه خواست به اظهارات سخیف مسئولان و رسانه‌های این کشور پاسخ دهند.

حجت الاسلام پور محمدی اضافه کرد: جمهوری آذربایجان خاک این کشور مسلمان را برای جاسوسی و جنایت در کشورهای منطقه در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

امام جمعه مراغه در ادامه با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: با وجود تجمعات مردمی در سراسر جهان مدعیان حقوق بشر همچنان حامی اسرائیل هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی و اروپایی نه تنها جنایت صهیونیست‌ها را محکوم نمی‌کنند بلکه تجهیزات و نیازهای انها را نیز تامین می‌کنند.

وی بیان داشت: کشورهای مسلمان منطقه از جمله ترکیه و آذربایجان در ظاهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند ولی در باطن تامینکننده نفت و نیازهای آنها هستند.

امام جمعه مراغه در ادامه با بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی و آیت‌ الله مدنی دو امام جمعه شهید خاطرنشان کرد: این مرد بزرگ برای پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب تلاش فراوان کردند تا در این راه با شهادت رسیدند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات