۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۶۴۳۸۲
قادری:

در دولت سیزدهم کارهای بزرگی با دستور شهید رئیسی آغاز شد

در دولت سیزدهم کارهای بزرگی با دستور شهید رئیسی آغاز شد
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم با دستور شهید رییسی کارهای بزرگی در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از ۸۱ پروژه سلامت محور با تقدیر از تلاش مجموعه سلامت در استان فارس گفت: کارهای بزرگی در استان انجام شده، اما هنوز جای کار وجود دارد. وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت از حوزه سلامت است و در ادوار مختلف تلاش شده تا بخش سلامت در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم نیز با دستور شهید رییسی کارهای بزرگی در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت انجام شد، ادامه داد: در مجلس نیز مباحث مختلفی برای توسعه حوزه های مختلف از جمله سلامت پیگیری شده و می شود.

قادری با تاکید بر اهمیت تعامل بخش های دولتی و خصوصی افزود: باید در زمینه های مختلف به ویژه تامین تجهیزات پزشکی درمانی از ظرفیت های غیردولتی استفاده کنیم و این تعاملات تقویت شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره در زمینه های علمی مختلف حرف برای گفتن داریم، تاکید کرد: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارهای خوب و بزرگی در حوزه هوش مصنوعی انجام شده است که می تواند به توسعه علمی کمک کند.

وی همچنین از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همراهی بیشتر با مجموعه سلامت و بخش های بهداشت و درمان کشور خبر داد.

ارسال نظرات