۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۶۲۴۳۰
استاندار لرستان:

موکب ها، میدان داران ستاد اربعین هستند

موکب ها، میدان داران ستاد اربعین هستند
شفقت گفت: موکب ها میدان داران ستاد اربعین هستند و برای خدمت رسانی مطلوب باید مورد حمایت مردم، خیرین و دستگاه ها قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، امروز در جلسه ستاد اربعین استان با تاکید بر اینکه باید شرایط مناسبی برای رفت و آمد زوار اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود، گفت: دولت حداکثر تلاش خود را برای تسهیل رفت و آمد زایران بکار خواهد گرفت.

استاندار لرستان افزود: با اقدامات صورت گرفته اکنون شرایط مناسبی در مسیر اربعین استان و هنچنین مرزها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مردم و خیران نیز باید به سرپرستان مواکب کمک کنند تا امکانات در شان و مناسبی برای پذیرایی از زایران فراهم شود و میزبانی شایسته ای داشته باشند، بیان کرد: در پیک رفت و آمدها امکان انتقال وسایل و لوازم موکب ها نیست و باید از قبل تدارکات لازم برای ارسال امکانات دیده شود.

شفقت ادامه داد: موکب ها میدان دار اصلی ستاد اربعین هستند و باید شرایط برای میدان داری شایسته موکب ها و خدمت رسانی مطلوب به زایران فراهم شود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نیز باید همکاری لازم را برای در اختیار قرار دادن امکانات سردخانه ای خود برای حمل مواد فاسدشدنی موکب ها بکار گیرد، گفت: مواکبی که در عراق فعالیت می کنند نیاز به کمک دارند و باید تمامی دستگاه هایی که امکانات و تجهیزات حمل دارند به یاری این موکب ها بیایند

شفقت خاطرنشان کرد: حمایت های دیگری همچون فراهم کردن لاستیک و سوخت مورد نیاز ماشین آلات حمل باید صورت گیرد و هماهنگی خوبی بین مدیران استانی و موکب داران برای خدمت رسانی به زایران وجود داشته باشد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: اربعین موکب حمایت
ارسال نظرات