۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۶۰۶۲۵

موج حمایت‌های جبهه انقلاب از سعید جلیلی

موج حمایت‌های جبهه انقلاب از سعید جلیلی
شمار زیادی از علما، اساتید، چهره های اهل سنت، شخصیت های سیاسی، سخنرانان معروف و اندیشمندان در پیام‌هایی جداگانه از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اعلام وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد و 15 تیرماه دور دوم انتخابات بین آقایان پزشکیان و جلیلی برگزار می شود.

آیت الله عباس کعبی، آیت الله رمضانی، آیت الله جاودان، آیت الله رجبی، آیت الله غروی، حجت الاسلام والمسلمین مقامی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم، تشکل اساتید حوزه علمیه قم، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، علیرضا پناهیان و بسیاری از نهادها و شخصیت های حوزوی، سیاسی و سخنرانان معروف در سخنان و پیام‌های جداگانه ای از سعید جلیلی نامزد جهبه انقلاب اعلام حمایت کردند.


موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

آیت الله کعبی در پیامی:

آقای جلیلی می‌تواند سرمایه‌ اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند آقای محمدباقر قالیباف در ایجاد همدلی در جبهه انقلاب تصریح کرد: آقای دکتر سعید جلیلی، با سابقه‌ای درخشان در مدیریت و دیپلماسی و اشراف بر مسائل کشور، دارای راه‌حل‌هایی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و جهش به سمت ایرانی قوی و حکمرانی مردمی برای تحقق پیشرفت و عدالت، می‌تواند نیازها و مطالبات اقشار مختلف ملت ایران را برآورده و سرمایه‌ی اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند.

 در بخشی از این پیام آمده است: با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و حمایت قاطع از آقای دکتر جلیلی (دام توفیقه)، از تمامی هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کنم تا با مشارکت گسترده، حماسه‌ای تاریخی رقم بزنند و آینده‌ای پر از امید را برای ایران عزیز تضمین نمایند. هر گونه نزاع داخلی در جبهه انقلاب اسلامی پذیرفته نیست و باید با وحدت و همدلی به سوی آینده‌ای بهتر گام برداریم.

 
موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات
 

آیت الله رمضانی:

برای تداوم و پیگیری اهداف دینی و انقلابی با دولتی دلسوز و کار آمد، به آقای جلیلی رأی می دهم

آیت الله حسن رمضانی استاد فلسفه و عرفان اسلامی و شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با صدور پیامی با اشاره به ضرورت پیروزی کاندیدای اصلح و انقلابی در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور، اعلام کرد: برای تداوم و پیگیری اهداف مقدس دینی و انقلابی توسط دولتی دلسوز و کار آمد به آقای سعید جلیلی رای می دهم و از همه متواضعانه درخواست می کنم به ایشان رای دهید.

در قسمتی دیگر از این پیام آمده است:

ضمنا توصیه حقیر به همگان این است که برای پیروزی ایشان همه نذر کنند یک روز روزه شکر بگیرند و ثوابش را به روح حضرت امام و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هدیه کنند.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

آیت الله جاودان:

همه کسانی که به قالیباف رأی دادند، در دور دوم به جلیلی رأی دهند

آیت الله جاودان طی بیانیه ای در رابطه با دور دوم انتخابات گفت: حضور مردم عزیز ایران در انتخابات ریاست جمهوری کشور، یک وظیفه واجب است و به هیچ وجه سهل انگاری جایز نیست.

اینک آقای دکتر جلیلی فرد شاخص و مورد نظر ماست. بکوشید با آراء خودتان ایشان را به صندلی خدمت بنشانید.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 

آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

با انتخاب دکتر جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشیم

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت از دکتر سعید جلیلی ابراز کرد: در کنار شهید رئیسی مشاور امینی حضور داشتند که طرح هایی را در راستای پیشرفت کشور و فروش بیشتر نفت به ایشان پیشنهاد کردند و چنین شخصیتی غنیمت برای کشور و صیانت از انقلاب است.

آیت الله رجبی ادامه داد: برای برنگشتن به دوران فساد اجتماعی، همان دورانی که فرهنگ دینی مورد هجمه بی امان قرار گرفته بود و دوران بی کفایتی در عرصه وزارت خارجه؛ همان عصری که برجام آن خسارت محض را بر کشور تحمیل کردند و توان کشور و دولت را صرف چنین خسارت محضی کردند، باید به ادامه راه شهید رئیسی با انتخاب آقای سعید جلیلی رای داد و اگر امر دیگری رخ بدهد این مسیر پیشرفت با کندی مواجه خواهد شد.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

آیت‌الله غروی در گفت‌وگو با رسا:

 مردم به نامزدی رأی دهند که دشمن چشم طمع به او نداشته باشد

آیت‌الله غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نامزد اصلح گفت: مردم باید به گفت‌وگوها، بحث‌ها و مناظره‌هایی که وجود دارد توجه کامل داشته باشند؛ ببینند که کدامیک به گفتمان انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب نزدیک‌تر است و کدام با اهداف انقلاب سازگارتر است.

آیت‌الله غروی در بیان یکی از شاخصه‌های اساسی تشخیص اصلح اظهار داشت: دشمن قادر نیست از برگزاری انتخابات جلوگیری کند؛ اما ممکن است از شخصی حمایت کند؛ این حمایت به دلیل چشم طمعی است که به او دارد؛ عقبه او برای دشمن قابل فهم و درک تر است و در ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسیده است که بهتر می‌تواند او را تحت تأثیر قرار دهد.

وی توضیح داد: حمایت جریان‌ها بی‌طمع نیست و در نتیجه سهم‌خواهی خواهند داشت؛ ممکن است همین سهم‌خواهی و فشارها سبب شود که افراد نالایق و ناشایست وارد قوه اجرایی شوند؛ چنین تجربه‌ای را پیشتر داشته‌ایم که قوه مجریه جمهوری اسلامی را حتی از اصل اسلامی آن دور کرده‌اند.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

اعلام حمایت آیت الله احمد بهشتی از دکتر سعید جلیلی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی خطاب به ملت قهرمان و شریف ایران اسلامی از دکتر سعید جلیلی اعلام حمایت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم شریف ایران

 توصیه اینجانب در این برهه حساس به شما انتخاب اصلح از بین نامزدهای ریاست جمهوری است و آقای دکتر جلیلی را اصلح میدانم.

 احمد بهشتی؛ عضو مجلس خبرگان رهبری

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

اعلام حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر جلیلی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از دکتر سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

 متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت شریف ایران؛

ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دست‌اندر کاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و نیز کلیه کسانی که به نحوی در خلق این حضور باشکوه مؤثر بودند، با احترام به هردو نامزد ریاست جمهوری مرحله دوم و با توجه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام خمینی – قدس سره – و مقام معظم رهبری – مدظله العالی – و با عنایت به ضرورت‌های کشور و انقلاب، بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

 از همگان انتظار می‌رود با شرکت پرشور خود در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حمایت آیت الله باقری کنی از نامزدی سعید جلیلی

آیت الله باقری کنی با صدور پیامی حمایت خود را از نامزدی سعید جلیلی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها

 اکنون و در فراق رئیس جمهور شهید، حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدابراهیم رئیسی، در معرض یک انتخاب دیگر قرار گرفته‌ایم و مکلف به شرکت در انتخابات هستیم.

 اینجانب به تبعیت از ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی، آحاد مردم عزیز را به حضور پرشور در این واجب شرعی دعوت می‌کنم.

ضمنا با شناختی که از دو نامزد محترم این دور داشته و کسب نمودم، رأی خود را به نام برادر جانباز و فرهیخته، آقای دکتر سعید جلیلی، به صندوق می اندازم.

بر خود فرض می‌دانم از حضور دین مدارانه، اخلاقی و باصلابت ایشان در طی برنامه‌های انتخاباتی که یادآور اخلاق مداری و مردم داری رییس‌جمهور شهید بود، قدردانی و  تشکر کنم. بی تردید این رفتار مومنانه و مصلحانه نمودی از الگوی تراز رقابت برای خدمت در این نظام مقدس است.

و علی الله فلیتوکل المومنون

مهدی باقری کنی

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی:

دکتر جلیلی شخصیتی ممتاز، کارشناس و مرد میدان است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی رئیس مجمع عمومی جامعه با بیان اینکه در مدت کوتاه سه سال مدل موفقی از حکمرانی را از خود به یادگار گذاشت، گفت: راه شهید رئیسی باید الگویی برای مدیریت و ریاست آینده کشور باشد و مردم باید به شخصی رای بدهند که بخواهد این خط و مسیر را دنبال کند.

مدرسین افزود: بین دو کاندیدای دور دوم آقای دکتر جلیلی شخصیتی، ممتاز، فرهیخته، انقلابی، کارشناس، کاربلد، دلسوز و مرد میدان است و قطعاً ادامه دهنده راه آیت الله شهید رئیسی می باشد.

وی بیان کرد: حوزه علمیه و علما نیز جلیلی را بر شخص دیگر برای به دست گیری قوه مجریه شایسته تر می دانند و ان شاء الله مردم نیز با انتخاب صحیح سکان هدایت این قوه را به آقای جلیلی بسپارند.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 دعوت سه عالم سرشناس پایتخت به حضور حداکثري در انتخابات و انتخاب اصلح

آیت الله علی اکبر رشاد، آیت الله محمدباقر تحریری و آیت الله محمدعلی جاودان، با صدور بیانیه مشترک خطاب به ملت ایران، بویژه جوانان، ضمن سپاسگزاري از مشارکت در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوري، از طبقات مختلف دعوت کردند که با حضور حداکثري و گزینش فردی که  به نحو حداکثري حائز شاخص‌های اصلحیت است، تکلیف شرعي و ملي خویش را ادا نمایند.

 صادرکنندگان بیانیه، ضمن برشماری ویژگیهای فرد اصلح، از علمای عظام و فضلا و طلاب سراسر کشور  تقاضا کرده اند در این فرصت فشرده، با صرف وقت و اهتمام مضاعف، نقش ارشادی خویش را برای راهنمایی اقشار مختلف جهت حضور حداکثري و انتخاب اصلح ایفا کنند.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

بیانیه آیت الله عبدخدایی در حمایت از سعید جلیلی 

 آیت الله محمدهادی عبدخدایی از علمای مشهد مقدس و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در حمایت از آقای دکتر سعید جلیلی  بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسمه العزیز

و له الحمد و الصلوه علی نبینا المصطفی و آله الطاهرین

مردم شریف، متعهد و شهید پرور ایران اسلامی

پس از سلام و تحیت، در این برهه خطیر که اجانب خارجی از هر سو ملتهای مسلمان و خصوصا مردم مظلوم غزه را مورد تهاجم قرارداده‌اند و با ایجاد تنگناهای اقتصادی، انواع مرارتهای معیشتی را بر ملت عزیزمان تحمیل کرده‌اند، و فراتر از همه، با تهاجم گسترده به ارزشهای والای اسلامی، اسلامیت نظام را هدف گرفته‌اند، کشور نیازمند دولتی پرتلاش، مدیریتی خردمندانه و مسئولانی دلسوز است که در پایبندی به اسلام عزیز و عزت کشور از بوته آزمون سربلند بیرون آمده باشند. در غیر اینصورت ممکن است در اثر ساده‌اندیشی، یا عدم آگاهی و یا اعتماد بیجا، با یک امضای بی‌مورد در یک موافقنامه استعماری، مملکت سالها زیر بار اسارت استعمار و یا قرضهای کلان برود و قرن‌ها مبتلا گردد.

از اینرو ضمن قدردانی از مشارکت در مرحله نخست، همگان را به شرکت در مرحله دوم انتخابات بعنوان فریضه‌ای الهی توصیه و حمایت خود را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می‌نمایم و با آرزوی موفقیت، ایشان را به اهتمام در سامان بخشی اقتصادی، مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی و بالاخص پاسداشت ارزشهای اسلامی توصیه می‌نمایم.

محمد هادی عبدخدایی

مشهد مقدس

 موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حمایت هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین از جلیلی

اینجانب علی محبی عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه محترم مدرسین پس  از تحقیق و بررسی و شنیدن مناظرات و برنامه های دو نامزد راه یافته به مرحله پایانی و باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دام ظله الشریف دررابطه با ویژه گیهای فرد اصلح، و ضمن احترام به آقای دکتر پزشکیان  و با حجت شرعی و عقلی، آقای دکتر سعید جلیلی را اصلح دانسته و به ایشان رای خواهم داد.

امید است شما سروان عزیزهم با انتخاب دکتر جلیلی، که بیش از ۱۱ سال است با انواع مشکلات کشور در سطوح مختلف از نزدیک آشنا شده و با جلسات متعدد با مردم و کارشناسان در قالب ۳۶ کارگروه برای حل انواع مشکلات برنامه اجرایی تهیه کرده است، در تداوم راه شهید رئیسی عزیز که جمعه ها را هم برای خدمت به مردم قرار داده بود، نقش خود را ایفا نمائید متشکر

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حمایت جامعه روحانیت مبارز از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای حمایت این تشکل از سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه روحانیت مبارز به مناسبت انتخابات مرحله دوم ریاست‌جمهوری

«وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَیِّنَاتُ»  "آل عمران 105"

جمهوری اسلامی با رویکرد مردم‌سالاری دینی حاصل تلاش رهبران الهی ارمغانی از سوی خداوند متعال به مردم ایران بود که به دست توانای حضرت امام خمینی (ره) پایه گذاری و با هدایت امام خامنه‌ای تبلور و استمرار یافت.

از افتخارات نظام اسلامی همین است که با محوریت اسلام و حضور همه‌جانبه مردم در عرصه‌های انتخابات ، دموکراسی بر مبنای دین را به رخ جهانیان کشید و الگوی نوینی را فراروی بشر خسته و رویگردان از نظام‌های مادی قرار داد.

خداوند قادر و متعال را سپاس که در آزمون بزرگ دیگری ملت آگاه و مصمم ایران را توفیق داد تا با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، حماسه بدرقه شهید جمهور رئیسی عزیز را تکمیل کند.

اکنون که انتخابات ریاست‌جمهوری به مرحله دوم رسیده است؛ جامعه روحانیت مبارز ضمن تشکر از مردم که در مرحله نخست شرکت نموده و سپاس از همه کاندیداها توجه ملت بزرگ ایران را به چند نکته جلب می‌نماید:

1ـ جامعه روحانیت مبارز در این انتخابات حسب وظیفه تلاش خود را در جهت ایجاد وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران و دلدادگان به‌نظام اسلامی و ایران سربلند به انجام رساند و همگان را به رعایت موازین اخلاقی قانونی فراخواند.

2 ـ جای خوشبختی است که در مرحله اول این دوره از انتخابات شاهد رشد این موازین در مناظرات و رقابت‌های نامزدهای محترم بوده در مرحله دوم از فعالین تبلیغاتی و هواداران نامزدها می‌خواهد با گذر ازپاره‌ای از مناقشات این ایام که ای بسا موجبات کاهش نشاط و مشارکت بعضی از اقشار را فراهم کرده با برادری ، بردباری و حسن خلق قدم گذارند.

3 ـ جامعه روحانیت مبارز ضمن احترام به شخص جناب آقای دکتر پزشکیان از آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کند به منظور اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) پرشورتر از گذشته در مرحله دوم این انتخابات شرکت کرده و به حق و تکلیف الهی و سیاسی خود عمل و به جناب آقای دکتر سعید جلیلی رای دهند. امید است ایشان راهی را که شهید مظلوم آیت‌الله رئیسی آغاز کرده با مشارکت مردم با استعانت از عنایات الهی و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف تداوم بخشد.

 و السلام علی من تابع الهدی

محمدعلی موحدی کرمانی؛  رئیس جامعه روحانیت مبارز کشور

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین:

نیروهای انقلاب، اختلاف سلایق را کنار گذاشته و همدل شوند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین و استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پیامی با اشاره به ضرورت پیروزی کاندیدای اصلح و انقلابی در کشور، بر لزوم همدلی و اتحاد نیروهای انقلاب تاکید کرد.

 در بخشی از این پیام آمده  است:

 لذا ضروری و لازم است که نیروهای انقلاب، اختلاف سلایق را کنار بگذارند و گفتمان مستحکم و عزت بخش جناب دکتر جلیلی را بر سر دست گرفته و آرای مومنین را به سمت رأی خداپسندانه هدایت کنند.

 در همین راستا:

۱_ از جناب آقای دکتر قالیباف تقاضا دارم تا به ستادهای استانی خود دستورات لازم را برای حمایت و الحاق به ستادهای دکتر جلیلی صادر فرمایند.

 ۲- خاضعانه از همه حامیان گرامی دکتر قالیباف درخواست دارم که با طیب خاطر و اقتدار کامل به جناب جلیلی رای دهند و حتی یک رأی را از ایشان نیز دریغ ننمایند.

 ۳- از کلیه آحاد جبهه انقلاب استدعا دارم با روشهای تبلیغی صحیح و دلسوزانه تا می‌توانند رأی های بخش خاموش و بی تفاوت را احیاء نموده و به پای صندوق ها بیاورند.

 ۴- رجای واثق دارم که هنرمندان و اندیشمندان انقلابی می‌توانند بخش قابل توجهی از آرای طیف مقابل را تبصیر و به اردوگاه انقلابیون جذب نمایند.

 موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حمایت مجمع نمایندگان طلاب از دکتر جلیلی

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با صدور بیانیه ای حمایت خود از آقای دکتر سعید جلیلی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

 متن کامل بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به شرح زیر است:

«وَلاَ تَكُونُواْ كَالَّذِينَ تَفَرَّقُواْ وَاخْتَلَفُواْ مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْبَيِّنَاتُ» سوره آل‌عمران/۱۰۵

انتخابات ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت‌الله رییسی، بعد از فراز و فرودهایش به مرحله دوم رسید.

خداوند متعال به ما فرصتی دوباره داد که به جای پرداختن به نقد، با تبیین دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و پیچ مهم تاریخی، امتداد راه شهید جمهور، شهید رئیسی را با دعوت مردم برای مشارکت در رتبه اول و رای به اصلح در رتبه دوم  ادامه دهیم.

مجمع نمایندگان طلاب كشور وظیفه خود می‌داند ضمن تشکر ویژه از سردار عزیز، جناب آقاى دکتر قالیباف، دکتر زاکانی و دکتر قاضی‌زاده هاشمی که با خرج آبروی خویش، جلوی افتادن کشور به دست کسانی که چشم امیدشان به بیرون کشور است را گرفتند؛ حمایت قاطع خویش از دکتر جلیلی به عنوان یکی از ذخائر نظام اسلامی، فردی عدالت محور و فساد ستیز اعلام دارد.

از همه عزیزانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند به خصوص علما و فضلاء و طلاب درخواست میکنیم با وحدت و  کار جهادی، اجازه ندهند مسیر شهید رئیسی عزیزمان ناتمام بماند و با بسیج امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و مردمی خود، نظام اسلامی را یاری فرمایند؛ چرا که قطعاً امروز اختلاف به سود هیچ کس نخواهد بود و فرصت را از دست ما خواهد گرفت.

 و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 تشکل اساتید حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

نیروهای انقلاب برای صیانت از دستاوردهای شهید رئیسی تمام تلاش خود را به کار گیرند

تشکل اساتید حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای در حمایت قاطع و همه جانبه از کاندیدای اصلح جناب آقای دکتر سعید جلیلی از همه نامزدهای جبهه انقلاب و نیروهای همسو با ایشان درخواست کرد هر گونه مباحثه انتخاباتی را کنار گذاشته و برای صیانت از دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی (ره) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در بخشی از  بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم آمده است:

مطالبه بسیار مهم نیروهای انقلاب در انتخابات جاری، اتحاد نامزدهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب بود. آقایان دکتر  سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و دکتر علیرضا زاکانی گام های مهمی را در این راستا برداشتند و سبب خوشحالی جریان انقلاب گشتند. از زحمات و مجاهدتهای برادر ارجمند جناب آقای دکترمحمدباقر قالیباف هم که با حضور خود بر رونق انتخابات افزودند تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

با توجه به حضور برادر دانشمند جناب آقای دکتر سعید جلیلی در مرحله دوم انتخابات، حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام داشته و از همه نامزدهای جبهه انقلاب و نیروهای همسو با ایشان استدعا داریم هر گونه مباحثه انتخاباتی را کنار گذاشته و برای صیانت از دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی (ره) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

قالیباف:

کار تمام نشده است؛ همه به جلیلی رای دهیم

قالیباف در بیانیه‌ای تاکید کرد: راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خود می‌خواهم که کمک کنند  تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.

 

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

توییت استاد علیرضا پناهیان:

تبریک به ملت ایران که از فتنۀ عدم مشارکت در انتخابات عبور کرد

تشکر از رأی‌دهندگان به قالیباف که علی‌رغم مشاهدۀ گرایش امواج اجتماعی به دو نامزد محترم دیگر، بر استقلال رأی خود استوار ماندند و نگذاشتند جامعه دوقطبی شود.

تقدیر از همۀ کسانی که نامزدهای رقیب را تخریب نکردند.

تشکر از رأی‌دهندگان به پزشکیان که به نظام اعتماد دارند.

تقدیر از رأی‌دهندگان به جلیلی که شخصیت انقلابی و برنامه‌های مردمی او را ترجیح دادند.

تلاش مضاعف در این هفته همدلی برای تداوم راه شهید رئیسی عزیز.

کنار گذاشتن دلخوری‌ها و همت برای همراه کردن دیگران، حتی کسانی که رای ندادند.

یکبار دیگر فرصت برای جهاد تبیین و کسب بالاترین اجرهای معنوی در عرصۀ سیاسی.

یکبار دیگر فرصت برای حفظ و تثبیت هرچه بیشتر استقلال و امنیت کشور.

یکبار دیگر فرصت برای حرکت به سوی پیشرفت و خدمت به مردم.

یکبار دیگر فرصت برای بهره‌برداری از یک جهان فرصت.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

زاکانی:

 جلیلی تنها مصداق اصلح است

در ادامه علیرضا زاکانی نیز در صفحه مجازی خود نوشت: هفته پیش رو، مهمترین و سرنوشت‌سازترین روزهای جبهه انقلاب است. اگر دور اول در تطبیق شاخص‌های اصلح بر نامزدهای جریان انقلاب، در بدنه نیروهای انقلابی اختلاف نظر وجود داشت، الان خداوند متعال به برکت خون شهدا، فرصتی دوباره نصیب ما کرده است و دیگر دور دوم اختلاف نظری نیست و آقای دکتر سعید جلیلی تنها مصداق اصلح خواهد بود.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

قاضی زاده:

همه از سعید جلیلی حمایت کنند

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز در صفحه مجازی خود با انتشار متنی حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد: وظیفه امروز همه دلسوزان حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب است. از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب:

با حمایت از جلیلی ادامه راه شهید رئیسی را محقق کنیم

اکنون که انتخابات به دور دوم رفته است، ضمن تشکر از تلاش همه نامزدهای انتخابات و قدردانی از مشارکت شما ملت عزیز ایران در دور اول انتخابات، تقاضامندیم که با حضور گسترده خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان ملت ایران را مایوس کنید.

همچنین، از نیروهای انقلابی و آقایان دکتر قالیباف، زاکانی و قاضی زاده هاشمی تقاضا می کنیم مطابق دغدغه های انقلابی و ملی خود، ستادها و هواداران شان را به حمایت از جناب آقای دکتر جلیلی دعوت کنند تا جبهه انقلاب بتواند برنامه های باقی مانده خود را اجرايي و مشکلات کشور را در ادامه راه دولت شهید رییسی مرتفع سازد.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 

پیام جانشین ستاد ملی مردمی نیروهای انقلاب (فتح) حامی دکتر قالیباف

 

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 

حجت الاسلام احمدحسین شریفی

عزیزان من، فرصت شش روزه جهاد سیاسی و روشنگری انتخاباتی را مغتنم بشمارید و با عشق و امید و رویی گشاده و اخلاقی پسندیده با مردم سخن بگویید.

بدانید که تنها راه موفقیت در این جهاد، تبلیغ چهره به چهره، مغازه به مغازه، کوچه به کوچه، روستا به روستا و شهر به شهر است.

هرگز به فضای مجازی اکتفا نکنید.

 

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

 

 حمایت ستادهای زاکانی از جلیلی

لطف‌الله فروزنده؛ رئیس ستاد انتخاباتی دکتر زاکانی:

در دور دوم انتخابات، ضمن حمایت قاطع از دکتر سعید جلیلی اعلام می‌دارد:

کلیه ستادهای تبلیغاتی دکتر  زاکانی در سراسر کشور با تمام توان و ظرفیت برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب تلاش خواهند کرد.

 موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 هو العزیز الحکیم 

آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است.         

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، ضمن احترام به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، حمایت قاطع خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، از نماینده شایسته گفتمان انقلاب اسلامی، جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می‌دارد و از همه مردم شریف، عزت‌مند و بزرگوار ایران تقاضا دارد باحضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در روز جمعه پانزدهم تیرماه یک هزار و چهارصد و سه، حماسه ای دیگر بیافرینند و به آقای دکتر سعید جلیلی ولایت‌مدار جهت  تداوم راه شهید جمهور حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی رای بدهند.          شایان‌ذکر است کلیه ستادهای جمعیت وفاداران  انقلاب اسلامی در سراسر کشور در راستای انتخاب جناب آقای دکتر سعید جلیلی فعال  خواهند بود.  

حبیب‌الله بوربور؛ دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

 

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

جلسه مشترک رؤسای ستادهای جلیلی، قالیباف، قاضی‌زاده و زاکانی

نشست مشترک رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی و روسای ستاد قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ نشست مشترک رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی و روسای ستاد قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده برگزار شد.

محسن منصوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با هدف تقویت جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات، جلسه صمیمانه و مشترکی با برادران عزیزم؛ دکتر نیکزاد، دکتر فروزنده و دکتر میرشمسی، روسای ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف، دکتر زاکانی و دکتر قاضی‌زاده هاشمی داشتیم.

منصوری در ادامه این توئیت تاکید کرده است که ان‌شالله با وحدت به پیروزی می‌رسیم.

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

حزب مؤتلفه اسلامی از سعید جلیلی اعلام حمایت کرد

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را علام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت بزرگ ایران

با گرامیداشت خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و بزرگداشت شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی و 72 تن شهدای کربلای سرچشمه، پس از مشخص شدن نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمعه هشتم تیر، حزب مؤتلفه اسلامی در جلسه شورای مرکزی با بررسی تکلیف شرعی، ملی و انقلابی، طبق رأی اکثریت قاطع اعضاء، حمایت خود را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی برای مرحله دوّم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تصویب و اعلام می‌نماید.

امید که با اجماع همه نیروهای دلسوز نظام و متعهد به پیشرفت، تحول و تعامل کشور با رأی بالای ملت، رئیس جمهور آینده بتواند رهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه ای و خواسته های به حق ملت قهرمان ایران را جامعه عمل بپوشاند.

حزب مؤتلفه اسلامی تقدیر و تشکر خود را به همه نامزدها، تشکلها و احزاب و چهره هایی که در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته و به وظایف و تکالیف دینی و ملی خود عمل نمودند تقدیم می‌دارد و از صداوسیما و مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات و همه رأی دهندگان نیز تقدیر می نماید و بار دیگر از ملت بزرگ ایران دعوت می‌کند روز جمعه 15 تیر 1403 با حضور گسترده در پای صندوق های رأی و با انتخاب رئیس جمهوری متعهد و متدین و دارای روحیه جهادی و مردمی، به حول و قوه الهی برگ زرین دیگری از سند عزت و افتخار برای ایران اسلامی را رقم بزند.

 

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

بیانیه جبهه پایداری پیرامون ضرورت وحدت عملی و گفتمانی نیروهای انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون ضرورت وحدت عملی و گفتمانی همه نیروهای انقلاب اسلامی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران!

انقلاب اسلامی میراث گران‌سنگ امام المجاهدین و قدوه السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه‌ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم.

انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله‌ای حساس قرار گرفته است. دشمنان این آب و خاک و دین خدا تمام توان خود را برای به زانو درآوردن این انقلاب به میدان آورده‌اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این کشور و نهضت الهی مضایقه نکرده و نمی‌کنند.

در چنین شرایطی بصیرت، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر می‌بریم‌، از خودگذشتگی، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا، بالاترین سرمایه‌های ما هستند.

مردم عزیز ایران!

اکنون برای امتداد دولت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در حالی بار دیگر در معرض انتخابی سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم که اهمیت مضاعف انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نیست.

به گونه‌ای که شاید بتوان گفت کمتر انتخاباتی در حیات پرچالش انقلاب اسلامی ایران به اهمیت این انتخابات بوده است. و با پشت سر گذاشتن چهل و پنج سال سرشار از مخاطرات و تجربه‌ها، نشیب و فرازها، بهره‌مندی‌ها و محرومیت‌ها، اکنون به بلوغی رسیده‌ایم که با توجه به تجربیات گذشته بتوانیم راه را از بی راهه تشخیص دهیم.

آشکار شدن ناکارآمدی گفتمان نگاه به غرب و دولت برآمده از آن که منجر به عقب افتادگی این کشور در دهه ۹۰ گردید و در مقابل طعم شیرین خدمت بی منت و صادقانه با تکیه بر توان داخلی به جای امید واهی به دشمنان این مرز و بوم در دولت شهید رئیسی عزیز دوگانه‌ای است که در این مرحله از انتخابات عیان‌تر از گذشته شده است و جای هیچ تعلل و شبهه‌ای را برای حمایت همه دلبستگان به این کشور و گفتمان انقلاب اسلامی از جناب آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلح در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و حاکمیت عدالت باقی نمی‌گذارد.

موسم کنونی، موسم حرف و حدیث و لجاجت، تصمیم‌گیری‌های فردی، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در رفع مشکلات کشور مخصوصا رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست لذا از همه مردم شریف و بصیر ایران اسلامی می‌خواهیم همچون اعلام صریح و قابل تقدیر حمایت همه نامزدهای جبهه انقلاب از جناب دکتر سعید جلیلی، با رأی منسجم خود و ترغیب همه مردم برای رأی به ایشان، نگذاریم این انقلاب بر خلاف وصیت امام خمینی رضوان اللّه تعالی علیه ‌به دست نااهلان و نامردمانی بیفتد که در دوران حضورشان کشور را معطل و به مرز اشباع ناکارآمدی رساندند.

ان‌شاءالله رضایت و دعای خیر امام عصر حجت ابن الحسن(عجل الله تعالی فرجه الشریف) توشه راه شما در این مسیر نورانی خواهد بود.

در پایان ضمن توصیه همه طرفداران و گروه ها به رعایت تقوا و اخلاق اسلامی در تبلیغ نامزد اصلح، از کلیه شخصیت های اثرگذار دانشگاهی و حوزوی، سخنرانان، مداحان اهل بیت علیهم السلام، چهره‌های سیاسی و اجتماعی و دیگر مراجع فکری دلسوز کشور تقاضا داریم در این چند روز ایام محدود تبلیغات، تلاش مضاعف خود را نسبت به تبیین جهادی و گفتمانی و معرفی و تبلیغ نامزد اصلح یعنی جناب دکتر سعید جلیلی به‌کار ببندند.

با تشکر و قدردانی از موقعیت شناسی ملت بزرگ و فرهیخته ایران

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

موج حمایت های جبهه انقلاب از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات

اعلام حمایت ۱۱۱۴ استاد و تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه از دکتر جلیلی

تعداد ۱۱۱۴ نفر از استاتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه با امضا و صدور بیانیه ای از دکتر سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو حمایت کردند.

متن بیانیه و اسامی امضا کنندگان آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرالمؤمنین علی علیه السلام: «إِنَّ أَخَا الْحَرْبِ الْأَرِقُ وَ مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْهُ» | نهج البلاغه، نامه ۶۲

انتخابات مظهر بروز اراده مردم در ساختار جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله) دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

در مرحله اول انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری نامزدهای مختلف با فراخوان مردم به حضور پای صندوق رأی، سهم خود را در تداوم مردم سالاری دینی ایفا کردند و مردم عزیز ایران با حضور خود بار دیگر مُهر تأیید خویش را بر دوام و تعالی جمهوری اسلامی زدند.

 مطالبه بسیار مهم نیروهای انقلاب در انتخابات جاری، اتحاد نامزدهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب بود. آقایان دکترسیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و دکتر علیرضا زاکانی گام های مهمی را در این راستا برداشتند و سبب خوشحالی جریان انقلاب گشتند. از زحمات و مجاهدتهای برادر ارجمند جناب آقای دکترمحمدباقر قالیباف هم که با حضور خود بر رونق انتخابات افزودند تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

با توجه به حضور برادر دانشمند جناب آقای دکتر سعید جلیلی در مرحله دوم انتخابات، حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام داشته و از همه نامزدهای جبهه انقلاب و نیروهای همسو با ایشان استدعا داریم هرگونه مباحثه انتخاباتی را کنار گذاشته و برای صیانت از دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی(ره) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

امروز برای تسریع و تداوم پیشرفت‌های دولت بیش از هر زمانی به اتحاد و همدلی نیاز داریم و مرحله دوم انتخابات میدان مهمی برای بروز این اتحاد است. بر این اساس ضمن تلاش برای انتخاب فرد اصلح، لازم است برای افزایش سطح مشارکت مردم نیز بکوشیم. امید است که به دعای مبارک امام زمان(عج) بهترین انتخاب نصیب ملت ایران شود. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

 

موج حمایت‌های جبهه انقلاب از سعید جلیلی

 
اعلام حمایت وعاظ و سخنرانان معروف از سعید جلیلی
 
وعاظ و سخنرانان معروف کشور با صدور بیانیه ای از سعید جلیلی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
 
متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
إِنََّ اللََّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدَُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا
 
امت قهرمان و همیشه پیروز ايران، نامزدهای محترم رياست جمهوری، ستاد ها، طرفداران آنها و فعالان عرصه انتخابات، بدنبال برگزاری موفقیت آمیز مرحله اول انتخابات رياست جمهوری ضمن تقدير و تشکر از تلاش و مشاركت همگان ،توجه شما را به چند نکته جلب می كنیم:
 
1. اكنون كه با عنايت الهی مرحل ه اول چهاردهمین انتخابات رياست جمهور ی با مشاركت 25 میلیونی مردم با هدف انجام تکلیف الهی در اطاعت امر رهبر فرزانه انقلاب در آرامش و سلامت به پايان رسیده است، از دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی تقاضا داريم تمام همَّت خود را به دو امر ذيل كه می تواند د ر سرنوشت انقلاب اسلامی و ايران عزيز تأثیر بسزا داشته باشد معطوف دارند:
 
• افزايش مشاركت كه باعث سرافرازی نظام و اقتدار ايران اسلامی می گردد.
 
• پیروزی نامزدی كه بتواند با دنبال كردن راه شهید مظلوم آيت  لله رئیسی، كارهای نیمه تمامايشان را تکمیل و ارتقا ء بخشد.
 
2. آنچه در رقابت های انتخاباتی بین دكتر قالیباف و دكتر جلیلی اتفاق افتاد ارائه دو راهبرد درون گفتمانی انقلاب جهت پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی بود كه يکی مورد اقبال بیشتری از جانب مردم قرار گرفت؛ از اينرو از همگان تقاضا داريم مراقب فتنه انگیزی و تفرقه افکنی دشمنان باشند و از تخريب و بد اخلاقی اجتناب كنند.
 
3. اينجانبان به عنوان كمتر ينِ ملَّت با قدردانی از كانديداها و هوادارانشان، با پیروی از مردم برای مرحله دوم انتخابات، حمايت خود را از جناب دكتر سعید جلیلی اعلام می داريم.
 
حمایت صدها تن از علمای اهل سنت از دکتر جلیلی
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر ملت عزیز کشورمان در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت سازی قرار گرفته است به یقین حضور پرشور و گسترده در انتخابات پیش رو زمینه ساز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به قله‌های پیشرفت خواهد بود.
 
موج حمایت‌های جبهه انقلاب از سعید جلیلی
 
لذا اینجانبان به عنوان جمعی از علمای اهل سنت کشور در این برهه حساس و سرنوشت ساز ضمن تشویق به حضور گسترده و مشارکت حداکثری، به حکم إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها و در راستای امتداد گفتمان شهید رئیسی مبنی بر خدمت صادقانه و بی‌تکلف به مردم، جناب آقای دکتر جلیلی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی می‌کنیم.
 
به امید فردایی بهتر برای مردم همیشه در صحنه کشور سرافرازمان با همکاری و وحدت همه اقوام و مذاهب.
 
ارسال نظرات