۰۶ تير ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۵۴۶
امام جمعه موقت بنارس هند:

انتخابات ایران نمونه كاملی از دموكراسی دینی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر بنارس هند انتخابات ایران را نمونه ای كامل از یك دموكراسی دینی در دنیای امروز توصیف كرد.
سيد محمد ظفر الحسيني امام جمعه موقت بنارس هند
 
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ظفر حسینی امام جمعه موقت شهر بنارس هند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در این كشور گفت: از نگاه افراد و اندیشمندانی كه از بیرون به وقائع اخیر ایران می نگرند، انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی ایران صد درصد مردمی و قانونی است و افرادی كه در نتیجه این انتخابات و شخص انتخاب شده توسط مردم تشكیك می كنند، آنچنان شایان توجه نیستند.

وی گفت: کسانی که در پی اغتشاشات و نا امنی هستند آنها را هیچ عنوان نمی شود حامیان نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی تصور کرد. یقینا این چنین برنامه ها از بیرون مرزهای جمهوری اسلامی توسط دشمنان اسلام هدایت می شود و توسط مزدوران آنها بصورت راهپیمایهای مخالف انتخابات در آمده است.

این شخصیت برجسته در هند تاكید كرد: امروز جایگاه ولی فقیه در یك نظام اسلامی كاملا آشكار می شود، جایگاهی كه با حضور پررنگ خود به اختلافهای خاتمه می دهد و با بصیرت خود جلوی نفوذ دشمنان حاكمیت اسلام را سد می كند، لذا عجیب است كه چرا افرادی در ایران نمی خواهند در برابر خواست ولی فقیه تواضع كنند.

سید محمد ظفر حسینی افزود: حتی اگر مساله بر خلاف نظر ما باشد، در برابر نظر ولی فقیه باید ان را كنار بگذاریم و به مصلحت نظام اسلامی بندیشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد كه اختلافها در ایران كاملا برطرف شود و رئیس جمهور منتخب شده دوران جدید فعالیت خود را آغاز كند.
ارسال نظرات