۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۷۵۲۸۹۲
جانشین سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم تاکید کرد؛

تلاش دشمنان منفی نگر کردن مردم به انقلاب است / رسانه‌ها، تنها آفت کش منفی‌نگری در جامعه

تلاش دشمنان منفی نگر کردن مردم به انقلاب است / رسانه‌ها، تنها آفت کش منفی‌نگری در جامعه
سردار کبیری پور گفت: دشمن درحال ترویج منفی نگری در جامعه است و تلاش دارد تا نگاه مردم جامعه را نسبت به برخی از مشکلات کشور، منفی کند؛ رسانه ها می توانند با تحلیل های خوب و القاء درست، در مقابل این نگاه ایستاده و آن را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سردار مهدی کبیری پور جانشین سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه های استان در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد انقلاب اسلامی را گنجینه گران بها عنوان و بیان داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب تاریخی ریشه داری است که همه انبیاء و اولیاء الهی در آن نقش داشته اند و به همین خاطر حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره می فرماید جمهوری اسلامی آرزوی تمام انبیای الهی و آرزوی موسی و عیسی است؛ ولو ناقص؛ کامل آن نیز با ظهور حضرت حجت(عج) شکل خواهد گرفت و امروز باید آن حفظ شود و همه برای حراست از آن وظیفه دارند.

جانشین سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم بیان داشت: امروز رسانه، بهترین سلاح دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی رسانه ها است و آنان با اطلاعات غلط و محتواهای غیر صحیح سبب به اشتباه افتادن افراد جامعه اسلامی می شوند که لازم است در این جنگ نابرابر رسانه ای تلاش و کوشش کرده و با دشمنان مقابله شود.

وی افزود: اگر اصحاب رسانه در این موقعیت، جایگاه خود را فراموش کرده باشند، نمی توانند فردا جواب شهدا را بدهند.

سردار کبیری پور تاکید کرد: دشمن درحال ترویج منفی نگری در جامعه است و تلاش دارد تا نگاه مردم جامعه ما را نسبت به وجود برخی از مشکلات کشور، منفی کنند که رسانه ها می توانند با تحلیل های خوب و القای درست، در مقابل این نگاه منفی ایستاده و آن را اصلاح کنند.

وی افزود: رسانه ها این توانایی را دارند تا القای یاس کرده و یا ناامیدی را در جامعه ترویج دهند؛ چراکه رسانه ها توانایی بسیار بی بدیلی در تحسین و تخریب مسائل دارند.

ارسال نظرات