۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۱۹۱۷
وزیر کشور:

۱۱ اسفند، فرصتی برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های انقلاب است

۱۱ اسفند، فرصتی برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های انقلاب است
وزیر کشور گفت: 11 اسفند فرصتی برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های بلند انقلاب، عمق همبستگی مردم و صحنه‌ای برای قدرت نمایی ملت بزرگ ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد وحیدی، عصر امروز، در همایش اقشار و نخبگان لرستان پیرامون اهمیت انتخابات گفت: قوم لر در همه صحنه‌های مهم انقلاب با مردانگی، رشادت، ایثار، صداقت، صفا، صمیمیت و همه وجودشان از کشور، انقلاب و اسلام عزیز دفاع کرده‌اند.

وزیر کشور افزود: وجود شش هزار و ۵۵۶ شهید و بالغ بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه عمق از این وفاداری مردم عزیز برای دفاع از کیان کشور و نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در ۱۱ اسفند آماده حماسه‌آفرینی جدیدی هستند، عنوان کرد: 11 اسفند فرصتی برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های بلند انقلاب، عمق همبستگی مردم باعزت و سرافرازی کشور، عمق میثاق و پیوند با شهدا، عمق پیروی از ولایت و خط ولایت بودن است.

وحیدی خاطرنشان کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند، معدل در این انتخابات بیش از ۶۰ درصد حضور بوده است و نشان‌دهنده عمق وفاداری، بصیرت و موقعیت‌شناسی است.

عدم شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان کشور، به نفع کس دیگری تمام نمی‌شود

وی با بیان اینکه انتخابات کشور را در برابر توطئه های دشمن بیمه می کند، بیان کرد: عدم شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان کشور، به نفع کس دیگری تمام نمی‌شود.

وزیر کشور یادآور شد: همه دنیا و توجهات امروز به این انتخابات متوجه است، تک تک حرکات ملت ایران تحت نظر دوست و دشمن است، دشمنان به دنبال این هستند که به خیال باطل خود بتوانند نقطه ضعف پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز مردم سالاری ما معیار است، گفت: دوستان و وفاداران به ارزش‌های انقلاب متوجه ملت ایران هستند و ملت ما با شکوه در انتخابات شرکت می‌کند و دشمن افسرده و ناراحت و غیض کرده و دوست خوشحال و مسرور خواهد شد.

وحیدی بیان کرد: اگر می‌خواهیم دشمن را یک گام به عقب برانیم، باید حضور قوی در انتخابات داشته باشیم، اگر می‌خواهیم توانمندی‌های خودمان را شکوفاتر کنیم باید یک گام قوی‌تر در انتخابات داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ملت ایران پر افتخار هنرمندانه، عزتمندانه، شجاعانه و فداکارانه رو به جلو حرکت می‌کند و کشور ما با قدرت با وجود همه توطئه‌های دشمنان رو به جلو است.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت با تمام وجود در خدمت ملت است و خود را خدمت گزار مردم می‌داند، گفت: دولت خودش را موظف می‌داند که همه بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات آماده کند تا انتخابات در اوج سلامت، امنیت، رقابت واقعی و مشارکت حداکثری برگزار شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات