۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۱۳۵۱
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه:

مشارکت پرشور در راهپیمایی بهترین اقدام در عرصه جهاد تبیین خواهد بود

مشارکت پرشور در راهپیمایی بهترین اقدام در عرصه جهاد تبیین خواهد بود
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد که مشارکت پرشور در راهپیمایی بهترین اقدام در عرصه جهاد تبیین خواهد بود.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.  
رهبر معظم انقلاب(۱۳۶۸/۱۱/۴)
 
بار دیگر ۲۲ بهمن فرا رسید .۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلاب بازگشت به سوی خدا می‌گذرد، این روز مظهر اقتدار ملت ایران است ،مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران  است .
 
تشکل سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در طلیعه روزهای درخشان دهه فجر، یاد امام خمینی ( قدس سره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان انقلاب را گرامی داشته و خضوع در برابر آن بزرگ مردان تاریخ را وظیفه خود می‌داند. 
 
آنچه که باعث شده انقلاب اسلامی ایران ماندگار باشد و ملت‌های آزاده عالم را امیدوار نماید، تحقق حکومت الهی در جامعه و بارور شدن استعداد جامعه اسلامی و نفی طاغوت و ظواهر بی‌دینی توسط مردم مؤمن و انقلابی میهن عزیزمان ایران است.
 
دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند تا یاد و نامی از انقلاب و اهداف نظام اسلامی باقی نماند؛ بر این اساس حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی اقشار مختلف، پیر و جوان و مرد و زن، بهترین راهکار برای خنثی نمودن توطئه اجانب به شمار می‌رود. 
 
از سوی دیگر، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف است با بیش از ۴ ماه ظلم اسرائیل غاصب به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، مردم عزیزمان با حضور تمام عیار در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مبارزه با ظالمین و همراهی با مظلومان عالم به ویژه برادران و خواهران مسلمانمان در فلسطین را به عالم مخابره می‌کنند و از صهیونیست بین الملل تبری جسته و ادامه این ظلم و ستم را برنتابیده و همه آزادگان عالم را به مبارزه با اسرائیل غاصب فرا می‌خوانند.
 
در آخرین فراز این بیانیه لازم است یادآوری نماییم که اسفند ماه سال جاری، کشور، آزمونی حیاتی در پیش دارد. صندوق‌های رأی منتظر حضور آگاهانه مردم برای انتخاب مجلسی قوی برای تقنین قوانین لازم کشور و همچنین انتخاب خبرگان ملت در مجلس خبرگان رهبری است. 
 
از این رو مشارکت پرشور و پرشمار در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بهترین اقدام در عرصه جهاد تبیین و بی اثر کردن توطئه دشمنان نسبت به این نظام خواهد بود.
 
وعده ما با شما امت حزب الله، راهپیمایی ۲۲ بهمن و دست بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله اعظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آرمانهای امام راحل و شهدا ،(قدس الله انفاسهم الزکیه) ان شاء‌الله
 
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ارسال نظرات